laptop
Vet nån var man kan köpa laptop för 2000 spänn? jag orkar inte spara så länge
Kollat blocket?
Ibland har t.ex elgiganten erbjudanden, vet en som köpte en för 1999kr i en butik, för något år sedan, så kolla runt på blocket, siba, elgiganten mm.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
okej tack, ville bara ha nåt inför vår "resa"
#2 ohtjena… nu får du snart ge dig. Hur långt tror du ärligt ni kommer komma? 1 km? 2 km? i vilket fall förstör ni allt för er framtid! gör inget så dumt, för när snatterier och dylikt är hos polisen kommer ni aldrig få det ogjort.
Varje chans är en risk. Varje risk är en chans..
#3 Dock handlade inte just denna tråd om detta. Så kan tycka det är fel att dra upp det här.
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
Ingen idé att du köper en laptop. Den kan du inte ta med dig ändå, om du inte vill bli rånad första kvällen. Dessutom när elen tar slut vart hade du tänkt ladda batteriet?
Så jag håller mig fullt till trådens ämne när jag säger: Köp ingen laptop, använd de 2000:- till "resan" istället om du nu bestämt ska "resa".
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"
Det finns bibliotek osv där man kan ladda.
I can't drown my demons, they know how to swim.
#6 Inte om du är 14, smutsig, blöt, har trasiga kläder, luktar illa och inte ätit på någon vecka. Då kommer ingen låta dig sitta tyst och ladda laptopen utan de kommer ringa polisen.
Jo om man har rätt teknik så.
I can't drown my demons, they know how to swim.
#8. Haha. Ja. Visst.
Alltså, hur tusan ska jag ens bli blöt, jag sover ju inte I toaletten..
#10 Regn?
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
#10 Du kommer förmodligen tvingas sova utomhus mer än en gång = regnar det blir du blöt. Eller så börjar det ösregna medan du står och trycker i någon gränd någonstans = du blir blöt. Om du ens tror på någon nivå att du ska kunna sova under tak varje natt är du helt ute och cyklar. Har du sett uteliggare på riktigt någon gång? Ligger de under tak VARJE natt? Nä, de gör inte det.
Alltså jag kan faktiskt ställen man kan sova på utan att bli utkastad från
Ja. Säkert.
Ja, och jag känner många som bor utspridda i hela Svergie så vi kan sova hos dem
Har de en halv hjärncell så ringer de polisen. Inbilla dig inga dumheter.
#15 bli hemskickad till dom då istället.
Nemo, Bamse, Tage, Trixi, Sprallis ❤️