Vilken färg på vinterjacka?
I min andra tråd blev de OT hela tiden om priset pälsen och jag vet inte vad.. Hjälpte inte att säga nu slutar vi tyvärr. Så därför skriver jag inte hur mycket jackan kostar denna gången. Och JA de är äkta päls och jag VET hur de går till osv osv. Ta inte upp de mer är ni snälla. Vilken färg tycker nu är snyggast? Kom ihåg frågan nu, även om ni inte gillar jackan så kan ni väl ändå säga vilken som är lite finare än den andra? Och kommentera inget onödigt om pris, päls, att den är ful eller någonting är ni snälla. Tack!:) Så, vilken färg tycker ni är snyggast?? Själv tycker jag nog navy och efter de brun:)
Nemo, Bamse, Tage, Trixi, Sprallis ❤️
Hade jag valt hade jag tagit denna ordningen; Beige, brun, navy, svart. Inget fel på någon av färgerna, men modellen på jackan tycker jag passar bäst som ljus eller brun :)
Svart såklart! Det passar till allting, jag själv gillar mer "original" färger på jackor, blir lätt att matcha med allt. :)
Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.
Oj juste glömde säga att en av mina närmsta kompisar har den svarta, så jag kommer inte köpa den. Men man får ju fortfarande säga dem liksom. :)
Svart! Sedan brun, blå och sist beige🙂
Don't just sit there and hope to become something, fight for it.
Navy eller den beiga! Den bruna tyckte inte jag va så snygg ^^
~Rabbits for Life~
Beige - blå - brun.
Hade valt svart, oavsett om någon vän eller så haft svart också 😛
Annars navy eller beige 🙂
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Svart och navy var snyggast :)
Skrev i förra tråden, men ändrat mig lite. Skulle nog säga svart - navy - vit - brun. Svart var snyggast, men jag har aldrig varit så förtjust i jackor i andra färger än svart… Dock beställt en ljusrosa nu så får hoppas jag tycker om den xD
Navy, eller om din kompis inte hade haft svart, svart! :p
/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.se
Svart eller navy, dom var snygga. De andra var rent utsagt… fula.
we're always chasing that paradise
#12 hahaha jag tycker att den beiga är jätteful XD
#13 så andra får inte säga att jackan är ful på något sätt, men du får?
Men guuuuuud!!!! Jag sa att jag tyckte att just den färgen va ful, eftersom att hon nämnde de. Asså seriöst……………
Man får ju såklart säga att man inte tycker om en färg eller nånting men man behöver ju inte säga att JACKAN är ful, två helt olika saker. Vill inte mer OT nu
Den marinblå. Men alltså, om du ska köpa jackan så är det väl DU som ska tycka just den färgen du väljer är snygg och inte vi andra? :P
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
#17 tycker att de är kul att veta vad andra tycker, kommer köpa navy vilket som:)
#18 Ok! Jag trodde du var ute efter smakråd. :)
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Beror på hur du själv ser ut skulle jag vilja säga… Blond, mörk eller mittemellan.
Medarbetare på djurskydd.ifokus
#19 nja lite kanske, men mest kul att veta;) #20 mörk/mittemellan tycker jag är snyggast;)
Om det är du som ska ha jackan ska du ju självklart väljs den färg du själv känner dig mest bekväm i.
Personligen hade jag nog valt den svarta eller bruna eftersom de färgerna är lättare att matcha med andra färger, och smuts syns tydligare på vitt.
Jag tycker att den blåa var jättefin!
Men håll dig tätt intill mig, för vi kan gå på vår egen väg.
Medarbetare på barnens ifokus