Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 928 ggr
Mannez
0

Första träffen

Hej! :)

Jag har ju aldrig varit särskilt populär. Har aldrig väckt uppmärksamhet hos killar. Aldrig haft pojkvän. Inte ens blivit kallad snygg under hela mitt sextonåriga liv.

Men nu så har jag haft smskontakt med en kille ifrån min förra högstadieskola några veckor. Han är ett år yngre än mig, men väldigt mogen för sin ålder. :) Verkligen jättetrevlig och snygg.

Blir helt paff när han kallar mig söt och snygg, men såklart väligt smickrad.

Nästa torsdag skall vi träffas och ta en fika. Och det är ju liksom debut för mig. Och jag är inte lite nervös!

Alltså jag är så rädd att jag skall klanta till det rejält, för när jag är nervös så pratar jag bara på och fumlar runt med allt.

Vad skall jag göra för att ge ett bra intryck utan att göra bort mig helt?

Skulle behöva lite stöttande ord för att lugna fjärilarna i magen. :)

Hälsningar Amanda och kaninerna

Clementinbarn
0

Det kommer säkert gå bra, det är inte konstigt om du är nervös! Men om han gillar dig så kommer det inte spela någon roll om du klantar dig lite, det finns ju t.ex. killar som tycker det är charmigt med klantiga tjejer också. Tror du mest är nervös såhär innan men att det kommer lägga sig när du väl sitter där med honom :)

"I am definitely a mad man with a box." - 11th Doctor

Inaarah
0

Håller med #1 - tror också det kommer gå jättebra! Försök inte göra det till en så stor grej, bara. Ta det lugnt, försök slappna av och ta det som det kommer. Den värsta nervositeten släpper nog ganska snabbt, tror jag. Tänk även på att han kanske är precis lika nervös! Och DU ska ju fortfarande se om du tycker om att umgås med honom, även i verkligheten. Men men - det kommer alldeles säkert gå hur bra som helst! :)

Arinya
0

Aww va fint! Jag hade också "debut" när jag va 16, och med en yngre kille :3 

Va dig själv bara! :) Det kommer gå superbra! Tänk inte på de för mycket bara! :))

[Gladamarsvin]
0

Det kommer fint är lika nervös inför att träffa min pojkvän så vet hur det känns. Har inte träffat han än