Veta om han säger sanningne?
Hej, halvt desperat tjej här. En kille i min paralle klass säger att han gillar mig, och jag gillar han och typ letar upp hans klassrum och tittar in där. Har inget annat att göra. Han och jag skriver massa på kik men i IRL så det längsta vi kommit är att vinkat till varandra så ingen annan ser. Sen tar han typ 20 min för att svara när jag skriver. Hur vet jag om han verkligen vill ha ett seriöst förhållande med han? Vi är nt ihop bara så ni vet. Men rädd att han bara kommer playa mig… Killar kan ni skriva hur ni skulle bete er? Tjejer hur brukar det va för er?
simskakan.blogg.se
En blogg om TS4
Han måste ju våga prata med dig för att det ska kunna gå vidare. Be honom att träffas efter skolan eller liknande, lär känna varandra :)
Jag har ett liknande "förhållande" med en kille. Vi skriver och snapar mer eller mindre varje dag men när vi väl träffas t.ex. på tåget (vi bor på samma ställe men går i olika skolor) så vinkar vi och säger kanske hej. Jag ser honom som en kompis och jag är nog att ja bara är en kompis för honom. Han har flera gånger frågat om jag vill träffas men då jag alltid varit upptagen så har det aldrig blivit av. Du kan ju fråga honom om han vill träffas någon dag? Som Tilde sa, lär känna varandra på riktigt. :)
- Medarbetare på Lockar ifokus.
https://nouw.com/rosettagabriella - In och läs!