Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 661 ggr
[Gladamarsvin]
0

Singel igen suck

Jag är nu singel igen min kille dumpad mej igår. Han bryr sig inte ett dugg om hur jag känner nu sitter nu här i samma sits igen. Singel och knullad och har sugmärke. Jag har nu bestämt mej för att vara singel ett år eller två. Jag har kommit på att de är lättare att vara singel. Jag har värdens bästa bror och marsvin men även övrig familj. Plus att han är skyldig mej 170kr för att jag köpte han en massa men även 70 som han tog.

Calcifer
11

Så tredje gången gillt på några veckor…?

"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

knugi
10

ta ett par till killar, 12:e gången gillt!

viktoria91
7

Ta det lugnt och jobba på din självkänsla som verkar urkass! Så går det när man har bråttom och bara blir tsm innan man tänker efter före.

Fridaaaa
8

Du måste lära dig att inte ha så bråttom (gäller mycket), utan stanna upp, tänka efter noga, inte på en kort stund utan ta några dagar/veckor på vissa saker och tänk igenom 🙂

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[MiniPim]
10

Kan du inte göra EN tråd där du skriver när du får ny pojkvän igen och blir singel? Gör en tråd och döp den till "Mitt kärleksliv" så skriver du där varje gång något händer. Jag säger inte detta för att vara elak, men jag vet inte hur många du fått tips om att inte göra nya trådar som handlar om samma sak. Det är störande (iallafall för mig) att det ploppar upp nya trådar avs amma sak. Och när man ger dig råd om att intr göra nya trådar så ber du bara Medarbetare låsa tråden, kan du intr ta åt dig? Hoppas det går bra för dig i fortsättningen iallafall.

Revolt
8

Förlåt men i varenda tråd du skriver i så säger folk åt dig att inte skapa nya trådar hela tiden utan att skriva i klotterplanket eller ha EN "kärleksliv" tråd som #5 sa.

Snälla, varför lyssnar du inte på folk? Hur många gånger har folk sagt åt dig nu? Minst 10 ggr.

~Än finns det tusentals tårar kvar~ ♥Kent♥

Jesperlinden97
2

Jag låser tråden, du får jättegärna skriva detta i klotterplanket TS!

You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus

Inlägget är låst för nya kommentarer