Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 1573 ggr
tussen12
2013-10-24 18:57
0

Killproblem

Ville inte skriva detta på min användare igenkligen, men min skalle sprängs snart så mycket som jag har tänkt. Det är en kille som jag började skriva med igår på facebook. Jag har haft en liten förälskelse i honom. Vi blev tillsammans igår och han är mycket krävande. Han ska skriva med en hela tiden, och han bombar mig med frågor på ask. Anonymt. Men jag känner igen hans skrivstil. Saken är den att alla säger att han är en "player" Han gjorde slut med sin tjej 2 dagar före vi blev ihop. Det gick jag veta idag. Han är väldigt på och frågar om vi ska kramad och pussas. Jag ser inget fel med det, men jag känner inget speciellt. Noll känsla. Det är som att känslorna har försvunnit, jag blir så förvirrad. Jag känner att jag kanske inte är mogen nog, men jag vet inte hur jag ska göra. Tips uppskattas så sjukt mycket

//Hälsningar Kringlans Kaninuppfödning!

Hemsidan: www.Kringlanskaniner.weebly.com you know my name, not my story 

Aleya
2013-10-24 19:01
0

Hur gamla är ni?

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

tussen12
2013-10-24 19:10
0

Går i 7:an, alltså 13 år.

Aleya
2013-10-24 19:21
0

ni är unga, känner du att detta är fel så slösa ingen tid på han utan gör slut.

Ni har varit tillsammans bara någon dag och redan problem.

Gör slut och fortsätt vara ung/barn ett tag till.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

tussen12
2013-10-24 19:26
1

#3 känner så med, jag är inte mogen nog. Har läst på sajten och kollar in andra med samma problem, nu vet jag vad jag ska göra. Tack så mycket

deleteduser
2013-10-24 19:27
7

Du började skriva med honom igår, och du blev tillsammans med honom igår….?

tussen12
2013-10-24 20:28
1

#5 ja, men jag har känt han genom skolan i 3-4 år. Så han ör ju inte precis en "främling" för mig. det har gått alldeles för fort, en av anledningarna varför jag har gjort slut nu. Sa det face to face istället för sms. Han Förstog.

[Tilde]
2013-10-24 21:45
0

Känner du dig inte mogen eller redo och framför allt, har du inga känslor för honom så slösa inte din tid på att vara tillsammans med honom! Det är fel både mot dig själv och mot honom.

Josefinaaa
2013-10-24 23:55
4

Moget av dig att säga de ftf!

Nemo, Bamse, Tage, Trixi, Sprallis ❤️

[hamster-expert]
2013-10-27 11:00
1

Egentligen tycker jag att det här med att bli tillsammans t.ex. via datorn genom att fråga chans mest är för yngre, typ 4an 5an, 6an eller yngre. Nu går ju du visserligen i 7an, men jag tycker att när man blir äldre så blir man ihop, om ni förstår vad jag menar :)

Men jätte bra att du gjorde slut face to face!