Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettinternet-datorer-tv-spel
Läst 2016 ggr
The Idizen
0

Hemlig youtube kanal

Hej! Jag älskar att både göra och redigrera videos. Nu är det så att jag skulle vilja starta en youtube kanal. Men jag är orolig att någon som jag känner ska hitta den, speciellt någon från skolan. Jag vet att man kan göra videos privata eller så, men jag vill liksom få prenumeranter .. Hur ska jag göra?

Live Hjärta Laugh Hjärta Love Hjärta

[cookies]
0

Skapa ny mejl, koppla den inte på något sätt till ditt nuvarande konto (eller något annat mejl/facebook osv konto). Använd inte taggar som "mitt" "namn" "min" "stad" osv. Varför vill du inte att dina kompisar ska hitta din kanal? :o

[MsHammer300]
0

det är väl lite pinsamt skulle jag tro :P har en själv med en video XD fick reda på att folk från min klass hittade den, lite pinsamt var det ju eftersom videon var så dålig….. 😞

[fiskenn]
0

men om du inte vill att folk från skolan ska se dina videos varför ska du då låta andra se det. lägger man ut saker på ty så får man nog räkna med att alla kan se det. vad är det för videos du hade tänkt att lägga ut då? o varför får inte dina kompisar se på det, gör du något som du läger ut ska du ju stå för det o vara stolt inte skämma för det. om du gör det så ska du ju absolut inte lägga ut! :) det e vad jag tycker iaf :P

The Idizen
0

Alltså det är okej med kompisarna.. Men det sprids så lätt på skolan. Och man kan väll säga att när man är yngst i högstadiet så kommer dom äldre alltid och trycker ner en. Vi har samma klassrum som 7:or 8:or och 9:or ..

Live Hjärta Laugh Hjärta Love Hjärta

Thatgirl
1

Om du är osäker på dig själv så strunta i det och gör en senare när du blivit lite äldre och säkrare på dig själv🙂

Don't just sit there and hope to become something, fight for it.

Greigh
1

Man kan gå under pseudonymer och göra sig hemlig på många sätt. Se till att aldrig visa ditt ansikte i någon video och förvräng din röst.