Radera ifokus
Hur raderar man sin andvändare på iFokus?
Kommer alla bilder raderas då?
Allt du har på din sida kommer raderas tror jag. Du går upp till höger där det står: Mina inställningar .
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
Kommer bilder, trådar o sånt raderas?
Nej dina inlägg blir kvar
Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!
Precis som #3 säger ,så blir dina inlägg kvar . Men om du tex har bilder i ditt fotoalbum så kommer dom försvinna. .
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
Har bilder åp mig åp google, går de bort?
#5 nej
Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!
#5 Bilder du laddat upp på någon sajt försvinner aldrig från internet.
( Alla fall vad jag hört )
Skit!!! D:
#8 var för
Vill inte ha bilder på mig på google :S
Jga tev ntie ifal ni föstrå dttea nem stik i :P
#10 i det hemliga meddelanden står det: Jag vet inte ifall ni förstår detta men skit i :P
yeey jag kunde läsa det :D
#10 Faktiskt så får man ta det om man lägger ut bilder på sig själv på nätet. "Jag vet inte ifall ni förstår detta men skit i"?
Jaa, hjärnan 'är duktig, jag älskar när man skriver sånna konstiga ord :D
Hade iaf tänkt radera min andvändare snart
Alltså allvarligt talat. Nu blir jag trött på dig. Du går runt och skriver saker "på ditt hemliga språk" och tror att ingen kommer fatta det. Hur moget är det? Du kanske kan tänka på att detta är ett forum där vi diskuterar seriösa saker, visst, då och då kan det vara kul när man är lite oseriös men inte precis hela tiden. Och förresten, du kan be sajtvärd/medarbetare ta bort bilderna på dig osm finns ii trådarna. Då försvinner de automatiskt frön google.
Jag vet att andra kommer förstå det där, typ alla förstår det.
Jag vill radera iFokus pga #14 kommentar och MASSOR av andra!
Är trött på att alla hackar på mig, Linn8 och Cahira är de ända som förstår mig på ifokus
Okej gör det då. Ingen hindrar dig :)
#15 Om alla på tif är "elaka" mot dig kan du väll tänka på att du kanske behöver ändra ditt beteende och inte vi?
Ni ser :S #17
#18 Men ge dig, det är hos dig problemet ligger. Tror inte att du är mogen att ha ett konto här.
Don't just sit there and hope to become something, fight for it.
Det här är internet, tar man åt sig så kraftigt utav saker folk skriver så kanske man ska överväga om man är nog gammal att vara medlem på diskussionsforum.
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
#18 Haja, ogmne ud rä åd. (ingen kan mitt hemliga språk)
#21 Fast att kommentera någons beteende och sedan göra samma sak själv känns egendomligt.
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
Omogen kommentar.
- Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.
#22 och #23 Jaha ursäkta mig då xD
Lägger man upp bilder på sig själv på internet får man acceptera att de ligger kvar. Vissa bilder från google försvinner, andra gör inte det. Det är därför man ska tänka efter en gång extra, för som sagt, det som läggs ut på internet försvinner i princip aldrig någonsin.
Och jag förstår inte varför du skriver detta här, då det inte har med tonåringar iFokus att göra. Och det är ingen som hackar på dig som så, däremot har folk lessnat på ditt beteende.
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"