Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettsäljes-köpes
Läst 891 ggr
immobilized
0

(S) En massa kläder!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fraktkostnad tillkommer och köparen står för detta, om ej annat anges! Flera bilder och mått kan fixas vid seriöst intresse. Är något oklart så fråga gärna. Här eller i meddelande! Försöker kika in här i alla fall två gånger om dagen men tänk på att jag har ett liv utanför I fokus också så är jag seg att svara så är det troligtvis mycket skolarbete och annat. Jag nås även på kik: vargasess

Bilderna till vänster!

1. Vinröd topp med plastskenor. Man kan sätta i bh band om man vill, finns små ''flikar'' att haka i bh banden i om man vill ha något över axeln så den sitter uppe lite mer. Storlek small/34. Sparsamt använd. 50 kr plus frakt.

2. Söt topp i storlek 36. Men passar även en 34a men då sitter den inte tight. Körsbär på den! 50 kr plus frakt.

3. Poizen kjol i storlek small. Väl använd! Jag är andra ägaren till den och köpte den av en kompis för x antal år sedan. Jättecool kjol! 50 kr plus frakt.

4. Tomteklänning! ENDAST klänningen. Enligt tillverkaren en one size men enligt mig en small. Lite stor för mig som är en XS så snarare en S/M skulle jag tippa på. I midjan är den stretchig men inte annars. Endast testad! 100 kr med frakten inräknad.

5. Body, står M i den men är snarare en S. Kupan är väl ca en A-B kupa. Bilder på baksidan finns! Endast testad. 75 kr plus frakt.

6. Nurse outfit. Hätta medföljer om jag hittar den, men annars endast klänningen. A-B kupa och ca small. Oanvänd! 100 kr med frakt.

7. Vita byxor från Cheap monday. Jag har använt dem ett fåtal gånger då jag inser att vita byxor inte riktigt är jag. Storlek 28/34. Nyss tvättade så lite stela. 100 kr plus frakt.

8. Bikini. Har egenfotad bild också. Ingen vaddering eller bygel i bh:n. Small. Oanvänd. 100 kr med frakt.

9. Sexy santa set med bh och underdel. Skickas i förpackningen. Enligt tillverkaren one size men jag skulle nog säga en small ev en slank medium. Bh:n kräver nog en större B-kupa då jag inte tycker min 70B fyller ut den ordentligt. Ingen vaddering i bh:n men skenor. 150 kr med frakt.

Bilderna till höger!

1. Byxor, okänt märke. Passar en small. Ej jeanstyg! Använda relativt mycket. 75 kr plus frakt.

2. Cheap monday byxor i storlek 38/34. Köpta second hand, jag har använt dem några fåtal gånger men fd ägaren tror jag använt dem relativt mycket. Ej jeanstyg! 75 kr plus frakt.

3. BORTLOVAD JUST NU men det går bra att stå på kö. Storlek small och vill ha 200 kr för denna då jag bytte bort den mot en dyr klänning. Enligt tjejen jag bytte med var denna också väldigt dyr ny så!

4. Topp som är omsydd på baksidan från dragkedja till snörning. Ej sytt av mig! Storlek 36 tror jag den är i. 50 kr plus frakt.

5. Nattlinne i svart. Storlek small. Köpt second hand men jag har inte använt den. Jättefin! Fler bilder finns, bland annat med nattlinnet på! 80 kr plus frakt.

6. Dangerous Mini Skirt

Beskrivning enligt Odium:

Kort lackkjol med bälte framtill, den har dragkedja baktill och finns i ett antal olika färger.

Kjollängd ca 24-25cm.

Tyvärr så har den missfärgningar på baksidan, har försökt ta bild på det men är svårt då kjolen är blank och min kamera inte är den bästa. Blåa missfärgningar, troligtvis efter att den legat och brottats med en hel del andra klädesplagg under en längre tid. Storlek UK8 och den kostar 259,00 kr ny hos Odium, säljs för 130 kr MED frakt.

7. Linne från Drop dead. Står M i den men är snarare en S. 100 kr med frakt.

8. T-shirt från Drop dead. Står M i den men är snarare en S. 100 kr med frakt.

Sajtvärd: Barnens ifokus   Medarbetare: Spetsar & urhundar & Tonåringar ifokus

Facebook: Iron Wolf - working sleddogs
Gilla oss där och dela gärna!

.

[RedHood]
0

Är intresserad av 7 till höger! Du har fått ett PM strax!