Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettövrigt
Läst 743 ggr
Wezza
1

Halloween!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Heej! Nu är det ju halloween på torsdag (tror jag?) och som vanligt är jag ute i sista sekunden, så skulle verkligen uppskatta bra tips på vad man kan klä ut sig till? (Obs! Hunden ska också klä ut sig, så hon vill gärna också har bra tips på vad en liten Schäfer kan klä ut sig till :))

ALLA idéer uppskattas! 🙂

P.s. Har ni tips för en häst också så skulle inte det vara helt fel ;)

Medarbetare på Hundparkour.ifokus

lilla jag
0

Är inte halloween på lördag?

// Olivia>The dogs!

Min blogg Länk

Wezza
0

#1 Sista/31 oktober = torsdag

Jessicahagstrom94
0

Till dig: djävul, häxa, pirat, zombie, vampyr, spöke, 

http://www.partykungen.se/halloweendrakter/

Hunden: Hmm.. alldeles för söt för att vara sig själv ser jag, men enda sättet jag kommer på att klä ut en hund på ett snällt sätt är nån form av läskigt täcke. 

Häst: spindlar/liknande i pannlugg, man och svans? det finns ju luvor för jul, finns det inte det för halloween också? lika med benlindor/skydd om du har sånt på hästen?

Wezza
0

#3 Tack! 🙂

[JollyJustin]
0

Du: Demon,Häxa, Vampyr, Psyko , Spöke(med filt över sig o 2 små hål så man ser), Kanin eller nått sött , Svart katt , Zombie m.m

Hund: Kanske nån hatt, halloween koppel , Nån cool väst e(ifall man kan ha det till schäfrar), Nån dräkt med hål i (kanske spöke)

Häst: Färga hår (ifall man kan),  Spindlar i håret , nån cool sele/sadel

Jamie+Engla
4

Förra året måla jag min vita häst helt blå!! Jag ville ha en sån häst som de e i Avatar filmen hahaha! Hunden hade en svart T-tröja med en dödskalle på ryggen hahah.. Jag? Tja eftersom jag hade en uppvisning med hästarna så var ju jag blå jag med hahah… Med pärlor i håret o massa smycken överallt.. Blev väldigt tyst i ridhuset när vi kom in hahaha! Och jag var höjdpunkten på paraden XD

Välkommen till kennel Fashion Star
Medarbetare på Hundutställning