Musik? :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Vilken sorts musik gillar du? Någon speciell artist? Du får gärna länka till en låt! :D
Själv älskar jag vocaloid, speciellt Rin och Len. :) Trick and treeeeeat! :D
Portal Is Love, Portal Is Life.
Trick and Treat lyssnade jag på en del för ett tag sedan. Skrämde mig lite. ._.
Men, nu lyssnar jag nästan bara på Tokio Hotel och The Wanted. Ska även se The Wanted i februari. Wiie
Kommer alltid vara min favorit låt😍
- Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.
#1 Första gången jag lyssnade på den så var jag ganska liten, kunde inte sova natten efteråt. xD Men nu några år senare tycker jag att den typ är världens bästa sång! :D
Portal Is Love, Portal Is Life.
Fler än jag som blev mer eller mindre rädd av låten. xc
TS, Ååååh lyssnade typ bara på sånt i sexan. Minnen 😃
Blir sjuuuukt glad av Kristian Anttila och Håkan Hellströms låtar, får en sån älskad känsla av Göteborg hihi ❤️ 😍
Kristian Anttila - Västra Frölunda
Kristian Anttila - Vill ha dig
veronica maggioooo! hela huset är den bästa låten.
Lyssnar mest på punk, indierock, indeipop & hårdrock/metal.
Exempel på band/artister jag lyssnar på är Broder Daniel, Håkan Hellström, Veronica Maggio, McFly, Black Veil Brides, Bring Me The Horizon, Paramore, Gyllene Tider, Ebba Grön, Green Day, Kent, Train, Rammstein, Sabaton…
Ehe ja lyssnar på väldigt mycket musik ca hela tiden jag är vaken såatte mm
Lyssnar mest på rock/hårdrock men även lite annan musik.
Dock "allergisk" mot viss musik och vissa artister/grupper 😛
Några favoriter är
Takida
Stiftelsen
marilyn manson
Alice Cooper
Metallica
Three days grace
Blink 182
Dead by April
Sabaton
mfl
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
http://www.youtube.com/watch?v=EPmdoTc0kVw Den har jag börjat lyssna på en del nu, verkligen fastnat för den :P
http://www.youtube.com/watch?v=5Gz8yoAbYMU Den lyssnar jag på just nu!
http://www.youtube.com/watch?v=S7cQ3b0iqLo Den här e bara underbar! Finns ingen bättre än Eminem :D
Ed Sheeran
Håkan Hellström
Bruno Mars
Kapten Röd
Skrillex
The Kooks
Imagine Dragons
Maroon 5
Owl City <3.

Jag lyssnar mest på hårdrock/metal och liknande.
Några av favoritbanden är:
Iron Maiden
Sator
Metallica
Raubtier
Adept
Dropkick Murphys
Avenged Sevenfold
🙂
Hoppa till 01:47 nedan för själva låten.
JUSTIN BIEBERRRRRR! ❤️
Aldrig hört vocaloid innan (eller, jo, lite), men kan säga att jag fastnade för det!
I övrigt gillar jag lite tyngre musik, som t ex Confide och The Used (gör även lite "lättare" musik dock 😛). Älskar The Red Jumpsuit Apparatus också!
Uppvuxen till The Ark och Iron Maiden 🙂
Favoritband:
Anberlin
Breaking Benjamin
In flames
Safetysuit
Three days grace
Killswitch engage
Just nu gillar jag dock dansk musik ganska mycket. Denna låten framför allt 😃
Just nu lyssnar jag mest på John Mayer och en blandad bunt med låtar från "Top listan" på spotify. :P
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Håkan Hellström. När jag lyssnar på musik så lyssnar jag till 90% på honom. Ska inte försöka mig på att skriva någon text om vad han betyder för mig och så men kan säga att han räddat mitt liv, tycker det räcker.
Annars tycker jag om Broder Daniel (från tiden när Håkan var med, haha!), Lars Winnerbäck, Veronica Maggio, Markus Krunegård, Melissa Horn och lite så.
"Det är inte människor som hatar mig, det är jag som hatar människor"
THE FOOO OCH JUSTIN BIEBER!!!
Nemo, Bamse, Tage, Trixi, Sprallis ❤️
Jag är KPOP nörd :3 (koreansk pop)
Är i stort sett det ända jag lyssnar på nu för tiden… <3
SHINee, B.A.P, 2PM, Jay Park, Kim Hyun Joong är några av mina favoriter… :) Här är en liten video… :3
Sajtvärd SydKorea Ifokus
Jag lyssnar på väldigt blandad musik måste jag säga.
Allt från Dimitri Vegas till Snook och Vampire Weekend. Just nu är väl Imagine Dragons, Mumford & Sons och AWOLNATION de största favoriterna. Min pojkvän lyssnar i princip bara på fan-musik inom Brony-fandomen, så det får jag också lyssna en hel del på.
Favoritlåten just nu är definitivt Kill your heroes - AWOLNATION
Har inte längre en specifik musikstil jag gillar utan lyssnar på allt från det jag gillade när jag gick i 5an-idag. 😃
T.ex. My chemical romance, Fall out boy, Don't panic at the disco, Her bright skies, Intohimo, Håkan hellström, Kent, Placebo, The killers, Bring me the horizen, Movits, Johnossi, Iwan rheon, Pendulum, Panda da panda, John ME, Navid modiri och gudarna, Parken, Liquid ham, Infected mushroom osv osv osv. 😊
"I am definitely a mad man with a box." - 11th Doctor
Avicii älskar jag känner att jag spriter i hela kroppen av hans låtar. Gillar inte alla låtar kan tyvärr inte välja en favorit låt
Justin bieber, one direction, 5sos, miley cyrus osv
Punk och grunge relaterat. :)
Nirvana
Alice In Chains
Iron Maiden
Ramones
Imperiet
Arctic Monkeys
Hanna
Gillar typ all sorts musik. Beror på vilket humör jag är på. 🙂
//Flöffo
Asking Alexandria, Nirvana, Issues, The pretty Reckless, Bring me the horizon osv..🙂
-
öhm one direction, mcfly, paramore, the ghost inside, stick to your guns, yellowcard, the 1975, coldplay, a day to remember, veronica maggio, imagine dragons, owl city är väl det som rullar mest här hemma haha
Har en aning blandat haha :P Men typ All time low, Alsking alexandria, Attaloss, A day to remember, Bring me the horizon, Kent, Never shout never, Nirvana, Of mice & men, Papa roach, Pierce the veil, Relient K, Rise against, Simple plan, Sleeping with sirens, System of a down, Suicide silence, The red jupsuit apparatus,the ready set, anberlin.
lyssnar på allt från Miley Cyrus till Kiss, men min favorit artist är helt klart MICHAEL JACKSON!! ;)
även Darin, Green day, Pink, Bon Jovi, Katy Perri, Eric Saade, Måns Zelmerlöw m.m :)
hälsningar cornelia med kanin och hund
(har bara haft den i en dag)
Min musiksmak är väldigt bred, allt från Disney till Dupstep typ, HAHA
(KanfortfarandeintefattaattjaglyssnarpåDubstep)
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus.
Älskar Little mix ❤️
Men annars typ Avicii, One Republic, Cher Lloyd etc.
Mvh Klara, Musse, Hedda och Rabalder.