Hunger games 2!
Hej!
Är det fler som ska gå på premiären på hunger spelen 2? 😃 Helt sjukt så grym ettan var så helt klart ska jag se tvåan med! Med min bästis i Stockholm Och bo på hotell 😉Super duper skoj kommer det bli!! Men en liten fråga, min kompis säger att hon har hört att något ställe finns det så att man ska kunna se både nummer 1 av hunger spelen och sedan klockan 12 på natten går premiären 😃Har ni också hört det, vart kan man boka såna biljeter? 🤔
Hälsningar// Lilla jag 👋
Dom biljetterna bokas på sf.se
http://www.sf.se/filmer/The-Hunger-Games-Night/?city=SE
"I am definitely a mad man with a box." - 11th Doctor
Har längtat så efter den här filmen😃 men jag vet inte om jag ska gå på premiären eller om jag ska vänta ett par dagar då det kanske har lugnat ner sig lite och inte är lika mycket folk - då kan jag koncentrera mig bättre 🙂
Jag ska definitivt se den, har längtat jättemycket! Läste precis klart Fatta eld för andra gången så ska bli kul att se hur lik filmen är. Kommer dock inte gå på premiären för den är på en onsdag, jag går hellre på en fredag. 🙂
Roses are red
Violets are blue
It's called Catching Fire
Not Hunger Games 2
Var tvungen sry :P
#4 👍
Har ingen möjlighet att gå på premieren men ser fram emot filmen! 🙂
Ha en trevlig dag!
Alltså måste bara säga, den heter inte HG 2. Det heter Catching Fire, och inget annat ;) (som jag nu såg att någon redan påpekat, men ändå)
Längtar jättemycket till filmen! Ska dock inte gå på premiären :)
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
#9 men jag stör mig på när folk kallar den HG 2 för den heter inte så xd därför sa jag det haha
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Men aja jag längtar också.