Simpel utklädnad till halloween
Jag fick nyss panik då min pojkvän skickade ett sms där det stod "tja vi ska på maskeradfest på lördag, man kommer inte in om man inte klär ut sig".
Kanon för mig som hatar att klä ut mig och inte äger några utklädnings saker.. så någon som har tips på vad jag enkelt kan göra för att "klä ut mig" utan att riktigt göra det? haha , funderar på att stanna hemma o deppa sönder för att min kille är på fest utan mig nästan för jag hatar att klä ut mig.. :(
Köp ett par läskiga linser, måla ansiktet vitt och rita blod som rinner ut ur munnen. :)
Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.
Ta ett lakan, klipp två hål i det, klart! 😉
Medarbetare på Hundparkour.ifokus
Lång gamaldagskläning? Snygg sminkning
Or yet in wise old Ravenclaw, if you've a ready mind, Where those of wit and learning, Will always find their kind
- J.K. Rowling

svarta eller blå byxor (blåa jeans går bra), röd tröja, svart ögonbindel (målad eller utklippt i svart tyg) samt en svart prick på näsan som en nos. lägg till en vit skylt på bröstet där det står 176-167 så är du björnligan :) har du en blå keps är utstyrseln fullbordad, men det funkar bra utan :) ganska kul och lagom enkelt :)