Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 1004 ggr
Anonyyym
2013-10-30 21:51
0

Kär

Jag är så kär i en kille. Killen går i min parallellklass och vi är vänner, och vi har många gemensamma vänner så vi är med varann varje dag i skolan. Han är jätte söt, han är också väldigt blyg, som jag , jag är skit blyg och har dåligt självförtroende. Vi skriver med varann nästan varje dag , vi brukar snacka om typ allt möjligt. Ibland känns det som om han gillar mig, i skolan brukar vi kolla på varann, vi båda är ju väldigt blyga så vi snackar inte så mycket med varann i skolan, men när vi kikar snackar vi om allt. Jag vill veta vad han tycker om mig, jag vill veta om han gillar mig eller inte, men jag skulle inte våga säga det till han , att jag gillar han.

Yen-Chan
2013-10-30 22:49
4

Vet inte vad jag ska säga mer än att man får aldrig veta om man inte tar mod till sig att fråga :)

Sajtvärd SydKorea Ifokus

deleteduser
2013-10-30 23:14
4

Fråga om han vill ses nån gång utanför skolan, gå på bio, ha filmkväll eller på nån match eller liknande. Sen ser ni vart det leder :)

Josefinaaa
2013-10-31 00:27
2

Fråga om han vill hitta på något?:) och va inte rädd för att de ska bli en pinsam tystnad om ni båda är blyga, för han tycker att de är lika pinsamt som du;)

Nemo, Bamse, Tage, Trixi, Sprallis ❤️

Anonyyym
2013-11-01 13:14
0

Skulle typ aldrig våga fråga han det :/ .. Är så feg och så dåligt självförtroende , han gillat säkert ändå inte mig

[Gladamarsvin]
2013-11-01 13:18
0

Fråga de är de ända sättet och få reda på de Heja dej de kommer gå fint

OneSound
2013-11-01 13:37
3

Han gillar dig säkert då ni ofta skriver. Om han inte var intresserad av dig skulle han säkert inte svara/skriva, eller hur? 

Om han gillar hockey, kan ni ju gå på en match som en ovan har nämnt. och du kan säga/skriva något i stil med "Jag vet att du gillar hockey, vill du gå på en match med mig och lära mig vad saker betyder"

Eller

"Åh, den här filmen verkar så bra. Vill du gå och se den med mig?"

Kan kännas lite lättare att fråga om man lindar in det lite sådär än att rätt av fråga om någon vill gå på bio/fika/osv.
Tror han skulle bli jätteglad om du frågade 😉

Aut viam inveniam aut faciam