Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettsex-och-samlevnad
Läst 1657 ggr
[Siffran2]
0

(X)Han kommer inte in

Jag och min kille hade sex för 2 veckor sedan för första gången. Nu har vi snart varit ihop i 7 månader. Första gången gjorde det väll lite ont, men den gick in. Sen hade vi sex några gånger efter och det gjorde jätteont, men något väldigt dåligt har hänt honom så jag gjorde det för hans skull. Jag börjar fundera om det egentligen var så bra. För nu när vi ska ha sex så kommer han inte in, hur våt jag än är. Ollonet kommer in sedan tar det tvärstopp och gör ont. Nästan som något där inne stoppar.

Är det någon som kan hjälpa mig med detta? :) Vi kan inte ha skönt sex och det gnager mig hela tiden i bakhuvudet.

(Vi använder såklart alltid kondom, sedan har jag börjat med minipiller)

[cookies]
8

Låter som om du håller emot (även om du inte tänker på det). Är du inte helt med på det så kommer du/din kropp försöka motstå och det låter som den lyckas ganska bra..

[Siffran2]
0

#1 Ja det kan nog stämma! :/

[WickedAlly]
6

Tror också att du omedvetet "spjärnar emot", det är inte speciellt ovanligt om man upplevt smärta i samband med sex tidigare. Man får jobba lite på att komma tillbaka till tanken att det kommer bli skönt men det går absolut även om det tar lite tid. Under tiden så får man ha annat sex, som petting och oralsex om ni börjat utforska sånt också. 

Hinner du bli riktigt upphetsad innan ni försöker? Jag kan ibland bli riktigt våt men jag är inte alltid klar för att ligga för det, slidan ska ju fyllas med blod också, vår motsvarighet till att få stånd. Annars gör det för de flesta bara ont och man spänner sig. 

Ha långa förspel och försök tänka bort att det måste leda till samlag, utforska varandra och lär er vad den andra gillar. Det är ju riktigt mysigt det också. När du klarar att slappna av ordentligt och din kropp inser att sex inte alls måste innebära smärta så kommer det mest troligt att fungera även med penetration. 

Lycka till och skynda långsamt :)

Metnal
4

Några tips:

kom ihåg att slappna av! sex skall vara skönt. Vill d inte så gör det inte. 

tänk inte på något annat som handlar om utanför sovrummet (eller vart ni nu väljer att göra det ;)

Ha längre förspel, kör lite fingersex. du kanske bara behöver lite uppvärmning?

Testa glidmedel, även om du är våt så är glidmedel gjort för att fylla sin funktion och kommer ge hjälp på traven :)

testa en annan ställning? Missionären men upp med benen är ett tips om den är svår att få in.

Lycka till!

p.s. Tänk inte på att "han är för stor". Det är inte en chans att det är så ;)

Kolla gärna in min blogg! http://thefatcheerleader.com

Instagram: @metnalized

[Siffran2]
3

#3 Tack så mycket för förklaringen och tipsen! :)

#4 Tack för tipsen. Mamma kom hem en dag och gav mig glidmedel haha så det har jag! 👍

[Gladamarsvin]
0

Glidmedel och vara kåt Mitt ex snopp var okså för stor så den kom inte heller in

[Siffran2]
3

#6 Hahah jag brukade säga till min kille, när han väl kom in, nu måste du bli mindre och då tänker han på något han inte gillar och då går den ner så han kom in. :P Man får väll hitta på sina egna knep, han var i alla fall med på det. :P Min kille har väldigt stor ja. :P Lyckades ni ha sex fast han hade så stor?