Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etiketthobby-och-fritid
Läst 894 ggr
CaptainBunchie
1

I'm awake!

Klockan är straxt över 1AM och jag är fortfarande vaken.
Har börjat komma tillbaka i min vintertids-rytm nu alltså, då jag annars brukar somna senast 12.

Har sjukt tråkigt, känns som om jag har gjort allt jag kunnat. Glott på youtube i timmar. Fanfictionen som jag läste är slut också. Och inga vänner och ingen mobil. Fuck.

Har visserligen en ca 30min YT-video som jag "måste" kolla på.
Känner iallafall inte alls för att sova, även om "depressionen" börjar kicka in. Nja, det kanske är lite fel uttryckt.
Musik är ju inget för mig heller riktigt.

Vad gör ni om nätterna?

//CaptainBunchie (fd. BlossaTossa)        _
http://bunchiesphoto.weebly.com/
_

Josse5233
0

Samma här. Jag brukar somna ganska tidigt i vanliga fall men inte idag tydligen… 😐

Ha en trevlig dag! 

[marves99]
0

omg, jag är precis likadan, jag kan stanna uppe till kl 06:00 utan att känna sig trött alls! jag vet att det kanske inte är det mest hälsosammaste man kan göra men jag har alltid varit sån. Jag vet knappt VARFÖR jag gör det heller, jag menar.. jag brukar inte häller ha superkul precis haha, men som den lilla datanörd jag är så sitter jag mest vid datorn och kollar på youtube, ritar ser på film lyssnar på musik m.m. annars så brukar jag väl pyssla, göra om gamla kläder.. städa?? men det roligaste måste ju ändå va att sneeka ut genom fönstret å ta en liten midnatts tur runt kvarteret 😃

Wezza
0

Ska vara uppe hela natten och gosa med katten ❤️ (TV:n är såklart på undertiden ;))

Medarbetare på Hundparkour.ifokus

Frosstis
0

O du gillar nån kändis, gå i på tumblr!! Seriöst, jag kan aldrig gå ifrån tumblr utan att slita mig ifrån det. Lägger du dig så sent även när det är skola? På hösten och vintern brukar man väl hamna i sån depression och sova massor. Mn tumblr är väl det ända jag kan konma på eftersom jag har också tråkigt om nätterna, men läser man där så kan man va vaken hur länge som helst.

:holmgreen:
0

Jag gjorde misstaget att dricka en Powerking vid 00.30. Dessutom är jag rätt känslig för koffein haha, drack en Celsius vid 20 en dag, jag var vaken hela natten och hela dagen efter. Sov ingenting under natten och var inte ens trött dagen efter. Det var skola och allt dagen efter, men det gick asbra för jag var inte trött någonstans! Oppsie. ;D

CaptainBunchie
1

Jag får typ höstdepression, men jag sover nästan alltid mindre på vinterhalvåret verkar det som. xD

#4 Jag går inte i skolan.

Tumblr vet jag, och har jag! Dock kommer jag och tumblr inte överrens riktigt än, då jag fortfarande är lite efterbliven och fattar inte riktigt hur det fungerar (och jag brukar vara den som "duuh, såhär gör man ju. simple!"). LOL.

Glömt att kolla ett animeavsnitt som kom ut förra natten, urgh! <3

_

Frosstis
0

Fattar inte heller tumblr men i den lilla sökrutan söker jag på en person och så kan jag scrolla hur länge som helst :) eller ex "one direction preferences" om jag vill läsa.. Om man vill läsa något speciellt kan man söka på google bara så konmer det upp massa

CaptainBunchie
0

Inser att jag suttit i min säng i 6 timmar typ nu, whohohoho. 😴

_

Fizzy
0

Spelar. Sover Europa är Amerika vakna :) Finns alltid någon att möta i slagfältet eller i min vandringsfärd i ett rollspel :)

Annars bygger jag ihop modeller och målar.

Om allt det skulle bli tråkigt kryper jag ner hos sambon för att glo TV tills ögonen blir för tunga :)

May the Gerbils be with you :3