Gillar han mig eller inte?
Hej!
Jag har en killkompis som i 5:an till 6:an typ hatade mig! Ne, men han var jätte konstig mot mig! Nu går vi i 7:an och en dag för någon månad sedan började han kika mig och då kom vi fram till att vi skulle ha en film kväll hemma hos mig med tre till… och då så var vi hemma hos mig och allt var jätte skoj. efter det så har han velat umgås med mig flera gånger, han ville att jag skulle hänga med till Linköping och shoppa med honom och en annan kompis, Han ville att jag skulle följa med hem till honom någon dag. och så hade jag någon liten halloween fest hos mig här i lördags. Det var jag han och min bästa tjej kompis! Men då började han bli jätte konstig, han kramade mig typ hundra gånger så där bakifrån och tog tag i mig och så där… Och när vi skulle sova så blev det på något sett att han lyckades komma under mitt täcke, då jag hade bäddat tre sängar bredvid varandra och jag låg i mitten. Och han kramade om mig hela natten 🤔 Jag älskar så klart kramar så jag tyckte det var mysigt, men endå! Tror tyvärr inte att jag har känslor för honom men vill ha honom som kompis! 😕Vad ska jag göra?
Tycker du ska säga det till honom. Eller i alla fall visa det tydligt. :)
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)