Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettsex-och-samlevnad
Läst 21601 ggr
Babydino
22

(X) Anal

Någon som haft analsex? 
Kan inte ni bara berätta hur det är för er?
Hur gick det till när ni kom på att ni ville testa? 
Hur var första gången? 
Vill ni göra det igen? 
Jag är nyfiken alltså.
Både killar och tjejer är välkommna att dela med sig.

Själv tycker jag att det är väldigt skönt och avslappnade. Tycker på sätt och viss det nästa är skönare att ha analsex än vanlig vaginalt. Fast vaginalt är okcså väldigt skönt. Tycker dock det är synd att jag inte klarar av att bli penetrerad mer än 10 minuter eftersom det är så skönt. 
De första gångerna gjorde det ont och det känndes aldrig som det skulle vara något för mig. Men de senaste 4 gångarna har det varit helt underbat, speciellt förrförra gången då det var riktigt skönt för första gången. Det var underbart. Senaste gången var det också väldigt skönt. Det är lätt att förra in hans snopp och det gör inte alls ont längre. Dock - som jag sa - gör det ont när vi hållt på ett tag. 
Hur som helt är jag rikitgt fuktig efteråt.
Jag är väldigt noga med att hans fingrar som han haft i min anal samt hans kuk inte vidrör min slida efteråt. Vi brukar ta en dusch efteråt för att dusha av oss glidmedel och andra mänsliga såser.

Arinya
31

Sorry, orkade inte läsa allt men kan skriva lite.

Jag ville aldrig testa, mitt ex nästintill tvingade mig så jag gick med på de.

-Det gjorde jätteont.
-Det va inte skönt.

Ursäkta språket men…
- Det kändes som man sket på sig om och om igen.
-Finns inte en chans i världen att jag gör om de.

Hehe!

Babydino
0

#1 Haha, första gången jag som jag fick snopp i rumpen var av misstag när han drog ut för långt och råkade sätta den rakt in i min rump. (dogy) Då känndes det som jag sprack uppför ryggraden och att allt mitt skin sedan ramlade av. Det var galet. 

Sedan har jag försökt med mening att få in den vid andra tillfällen.  
Så lyckades jag när jag red men då gjorde vi inte så mycket. För det var utan glidmedel och gjorde ganska ont då med. 

Sedan har jag känt de där med att "skit på sig" några gånger :) 

Men om man verkligen vill och fortsätter att testa så går den känslan över. Men sedan är det ju upp till var och en att bestämma om det känns bra att göra det igen eller inte. :)

Anonym
Anonym
1

Jag har testat det några gånger.
Var inte skönt.

Men man måste mjuka upp länge och bör helst ha gått på toa innan (om du fattar hehe). Och sedan då är glidmedel bra och sedan ta det försiktigt. Avbryta om det gör ont.

Babydino
10

#3 Jag har aldrig gått på toa innan. Självklart blev det blite klet på hans snopp, men då var det bara in i dushen och så var det inte mer med det. Sedan är vi inte de bästa paret på att mysa och smeka varandra innan. jag ställer mig bara framåt lutat lappnar av och så stoppar han in den. Glidmedel har vi så klart.

Anonym
Anonym
3

#4 Dock är det rekommenderat att man ska göra det, för hygienen osv skull :) Om man kör utan kondom.

Babydino
1

#5 jojo, det är sant. Mycket medveten om det. Men i dushen finns det vatten och tvål. :)

KittehReunited
4

Det var plågsamt, jobbigt och bara kasst för båda av oss.

Provar aldrig analsex igen, råder dig detsamma.

Ratlings
32

#7 Hur kan du råda andra att inte ha analsex, då olika människor uppfattar det olika?

Jag har aldrig haft det och tänker för den delen aldrig ha det heller. Inte riktigt min grej att få något uppkört där bak! Glad

// Lise
When nothing goes right, go left!

CupcakeGod
8

Jag har haft analsex ett par gånger. Första och andra gången kändes det riktigt konstigt. Inte direkt obekvämt, men konstigt. Det blev bättre och bättre. Till slut blev det skönt. Man måste vänja sig. Vaginalt sex är inte heller skönt för första gången (tror jag).

Sen beror det jo också på personen som gör det. När snoppen är för stor så gör det ont, när den är för liten så känns det inte. Fast det är bara min åsikt. Vissa kanske gillar mega snoppar.

I början ska man inte köra för snabbt, och man ska använda mycket gildmedel.

CaptainBunchie
1

Jag har inte haft analsex, inte vanligt sex för den delen heller. (Too young, väntar på den "rätta".)

Var från en början väldigt "anti", men jag har faktiskt ändrat mig om det. Värt att testa någon gång iallafall.
Jag skulle nog undvika att ha ätit inom en period isåfall. Verkar ju sjukt snuskigt när man pratar om det, men ja. :P

Sen är det väldigt inviduellt vad man tycker om eller ej, gällande all sortes sex.
Om min partner inte skulle vilja ha analsex så skulle jag acceptera det, däremot ska han veta att jag kan tänka mig ha det, om han någon gång beslutar sig att testa, till exempel.

//CaptainBunchie (fd. BlossaTossa)        _
http://bunchiesphoto.weebly.com/
_

Babydino
2

#7 första gången är alltid jobbig och konstig. Men om man fortsätter blir det bättre. Jag tycker det är synd att det finns de som bara get upp och säger att det inte är deras grej eller att de aldrig vill testa igen för det gjorde ont med tanke på att det bara blir skönare och skönare ju mer man gör det. Självklart ska man ju bestämma själv vad man vill och inte vill. :-) Sedan tycker jag inte att du kan avråda mig och andra från att ha anal sex bara för att just du inte gillade det. Om man nu vill ha det ska man testa själv och se om man vill ge det en chans till eller inte. #8 säger det samma till dig angående att jag tycker det är synd att vara "negativ" till något man inte testat. Men du får välja själv. :-) #9 ja exakt :-D #10 jag gillar att du vill testa innan du bestämt dig om det var något för dig eller inte. Håller med dig om att inte äta innan, man kan njuta bättre då.

Ratlings
4

#11 Ja jag har hört det förut, jag har inget emot att folk gör det, men jag skulle aldrig vilja göra det själv, bara tanken på att sambon ska stoppa upp sin där bak i min röv… Nä Glad

// Lise

Babydino
0

#12 jag tycker det är helt okej med egna åsikter. Jag har bara lite svårt att förstå att man inte kan gilla något om man inte testat det. :-)

Babydino
0

#12 (och alla andra) jag vill inte upprepa mig flera gånger angående inlägg #13 Tror nog att vi fattar vad vi menar :-D

[Tilde]
12

#12 Haha jag är som du! Blir äcklad av bara tanken! Rumpan är till för något helt annat än sex.. ;)

Jessicahagstrom94
1

aldrig testat och tänker aldrig göra. killen är sugen, men jag vägrar och det får han acceptera vilket han också gör hittills.

bara tanken gör mig illamående.

Ratlings
12

#15 haha ja, där ska det komma ut saker, inte in ;)

// Lise

Tomteslakt
10

Absolut inga problem med analsex, dock bör det vara tvättat och "tömt" innan, blir nog bättre då.
Samt att man tr det förbaskat varsamt då det är en ganska stark muskel man ska försöka få att slappna av.
Men sen finns det ju förstås de som gillar den hårda varianten också.
Men att mjuka upp den och partnern noga innan tror jag är bäst :)…

Men inte obekvämt, varken att prova själv eller på någon annan.

Många killar får ju t ex starkare orgasmer om partnern stimulerar en punkt en bit in i analen.
Dock verkar det vara väldigt stor "bögskräck" för killar att våga prova på något därbak.

Tina-A
22

Bara man har analsex varsamt! Man vill inte bli analinkontinent.. Ringmuskeln (analen) ÄR en muskel men till skillnad från andra muskler kan man inte träna upp den.. Det innebär att om man skadar muskeln och den blir slapp så är det 'kört', då början man bajsa på sig och det blir blöja eller operation.. Så har man analsex ska man alltid vara väldigt medveten om vad man ger sig in på.

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

[Taxie]
0

Skulle aldrig klara av att ha det… har testat ett finger i och det kändes otroligt obehagligt bara det :o Vill heller somsagt inte råka ut för att bli slapp där bak så att man får gå med blöja hela livet ;)

Anonym
Anonym
0

Sedan kan det kännas skönt med en partner men inte med en annan sen osv :)

#19 Jag har hört att det är ovanligt att det blir så och att man behöver vara väldigt oförsiktig om det ska ske.

Tina-A
0

#21: Väldigt oförsiktig är nog att ta i, det räcker med lite oförsiktig. För att den inte ska ta skada ska man vara -väldigt- försiktig.

Sen kan man ju råka ut av rektal prolaps (när tarmen helt enkelt trillar ut ur rövhålet) och det kan man få av mycket analsex. Många porrskådisar som har problem med det, ser så jävla äckligt ut! Man kan få det ändå, utan analsex, men för mycket bökande med analen och att hålla den uttänjd mycket mer än normalt (man har t.ex inte en bajskorv i öppningen i 10 minuter men däremot har man kuken där) påverkar tarmen. Är man mycket förstoppad med mycket hårt bajs kan man också få det och likaså av ålder eller när man föder barn…

Mimmi
5

För mig började det med lite spontan anal stimulans under sex en gång, och då insåg jag att jag gillade det. Så småningom föreslog jag att vi skulle prova analsex, vilket vi gjorde. Tycker det förhöjer klitorisstimulans väldigt mycket och jag kommer både fort och mycket vid anal stimulans i kombination med klitorisstimulans. Dock är jag inte sugen på det jätteofta då det för mig kräver ganska specifika omständigheter för att jag ska vara sugen, speciellt hur det känns i kroppen - att man inte är gasig i magen eller liknande.

Tidigare gillade jag inte alls tanken på analsex, men efter att ha börjat utforska mer och mer saker i mitt sexliv och blivit mer öppen inför sådant i allmänhet så ångrade jag mig helt enkelt!

Som många redan sagt är det ju väldigt viktigt att man tar det försiktigt. Det är mycket "uppvärmning", trygghet och kommunikation, massa glidmedel och lite i taget som gäller! Det ska inte behöva göra ont!

#22 Det är väldigt ovanligt med bestående skador vid friviligt analsex och det är inget man ska behöva oroa sig för om man tar det försiktigt och kommunicerar ordentligt.

Saxat från RFSU:s "Praktika för analsex":
"Det är mycket ovanligt med skador på ändtarmens slutmuskel (ringmuskeln), eller andra skador vid frivilliga analsamlag. Detta oavsett hur ofta man har analsamlag. En bristande teknik, genom att använda för lite glidmedel eller genom att tränga in för snabbt, kan dock ge upphov till övergående blödningar eller göra analsamlaget obehagligt; slemhinnan i anus är kärlrik, och blödningar kan därför lätt uppstå. Läkningsförmågan är dock väldigt god och blödningen upphör normalt sett tämligen omgående."

Cochon
2

#18 Håller med dig, allt för många förknippar analsex med bögsex, analsex kan ju vara hur skönt som helst för en heterokille också. ;)

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

Babydino
1

#23 Så var det för mig med. Gillade inte tanken på analsex. Men som jag skrev råkade han trycka in den på fel ställe. Jag tyckte det var intressant och ändrade mig. Därefter var det mycket utforskning kring anal. Jag tänkte först att det aldrig skulle gå eftersom det var svårt att förra in lillfingret. Det gjorde ont också. Men jag gav mig inte. Jag red på min pojk och bestämde mig för att tvinga in hans snopp in i min Anal. Det gick efter ett tag. Jag blev förvånad och glad. Jag rörde mig inte för det ömade. Jag drog ut sedan slutade vi ha sex. Så duschade jag en annan gång och min tumme gled lätt in. Senare fortsatte vi försöka. De första gångerna gjorde det ont. Vi hade inget annat glidmedel än saliv. Jag tyckte det var skönt. Men Smått ömmande. Så hade vi väldig skönt anal sex förrförra gången. Vi hade vattenbaserat glidmedel då. Senaste gången hade vi ett värmande vattenbaserat glidmedel. Det var väldigt skönt. Gud. Alla tillfällen har jag kommit mycket och fort. Och precis som du sa blir klitoris stimulering mycket skönare. Hela upplevelsen blir galet skön. Jag är den som bestämmer när vi ska Ha eftersom det är jag som ska tröjas och jag måste vara sugen på det.

Tina-A
1

#22: Min pappa är läkare och han ser tyvärr massor med rektala skador som orsakats eller blivit ännu värre just av analsex! Det är väldigt vanligt.

Babydino
0

#26 Tell me more!!!

Tina-A
0

#27: Läs 19 och 22. Som jag förstått det så blir analen inte skadad av analsex om man tar det försiktigt men gör det ont ska man alltid avbryta eftersom det är risk att analen tar skada om det gör ont, det ska inte göra ont. Dock påstår min pappa att många säger att dom tagit det försiktigt och ändå har problem.. Vanligast är rektal prolaps, alltså att tarmen hänger ut ur analen eller pressas ut när man bajsar. Ja, som han säger att han sett på jobbet i alla fall. Jag har inga egna siffror ^^

Babydino
2

#28 Jag är ingen expert på området och om din pappa nu är läkare och säger detta kan jag ju naturligtvis inte säga emot. 
Men jag tror dock inte att det är något större fara om man inte gör det så ofta och som du och andra säger är försiktig.
Det gjorde ont i början för mig, men nu när jag vant mig går det lätt och det gör inte ont. Det gör inte ont när vi håller på heller, inte förrens efter ett tag och då slutar vi för då har jag verkligen ingen lust - Avtändande. 
Och jag har ju inte direkt analsex varje dag. Det är inte ens varje månad. 
Och bara för att tillägga har jag varit så hård i magen (innan jag började analsex) att jag suttit på toa från morgon och kväll i flera dagar utan att få ut den där skiten. Fick laxeringsmedel men det hjälpte inte alls. Tog så många man fick ta om dagen. Korven var som en standarkuk x2 i tjocklek och jag hjälpte även till att dra isär för att få ut den. Och min tarm är kvar där den ska. Så jag tror inte att det är så farligt att ha försiktigt analsex någon gång ibland. 

Så. Känner verkligen att jag behövde dela med mig av mina äckligheter när du ändå nämnde att tarmen kunde trilla ut när man bajsar.

Tina-A
0

#29: Just förstoppning är en jättevanlig orsak till att tarmen börjar trilla ut så det har säkert något samband trots allt! Men är man jätteförsiktig ska det vara rätt okej med analsex om man inte har det så ofta. Alla är väl kanske inte heller helt ärliga när de går till läkaren och ska berätta hur försiktig man varit eller inte ;)

Babydino
0

#30 Fast alla som går till läkaren med en tarm som har trillat ut behöver ju ha haft analsex. Du säger ju själv att man kan få det så om man är hård i magen.

Tina-A
0

#31: De har alltså själva berättat har min pappa sagt. Han säger att väldigt många med just det problemet också har berättat att de brukar ha analsex. Hur ofta de har de vet ju självklart inte jag personligen men han har berättat det det är jättevanligt att få det när man har analsex.

Babydino
0

#32 jaha. :)

Greigh
0

Jag som man kan yttra min känsla av att ha analsex med en kvinna.
Jag har givit analsex två gånger och har märkligt nog inte tyckt det varit särskilt skönt. Jag kände absolut ingenting, hur fuktigt det än var i analen.

Jag testade att ge analsex för att jag gillar att experimentera, men analsex gav mig inget mer än en slak kuk.

Babydino
0

#34 oh. Så  synd. Min kille tycker dock det är skönt. Det är ju olika.

K12345
3

Jag tycker analsex är något speciellt! Det är skönt och det spänner ganska mycket… Ger en extra stark känsla! :)

// Linn da' coolest!

[Odde]
2

Tycker det är spännande att prova nya saker så har gett nån gång bara att det är "tabu" gör det nog nästan skönare man får som lite av den där Spänningen 😂

Felixprinss
0

kika felixprinss

Duvethon
2

#38 va?

Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.      

Nwmo
24

#39 Han vill testa att ta kuk i röven.

- Emil

hahael
0

#40 Oh snap ;p

Klart att laxen ska ha en jolle

CupcakeGod
0

#39 HAHAHAHA

RobinEH
14

Att det alltid skall framföras en massa skrämselpropaganda när analsex kommer på tal. Att ha normalt analsex med glidmedel kommer varken orsaka ändtarmsframfall eller skador på ringmuskeln. Att forsera in penisen eller stora objekt (nävar, flaskor, lampskärmar etc.) i anus kan däremot orsaka detta. Vill man undvika ändtarmsframfall så skall man framförallt undvika långtida förstoppning, åldrande och barnafödande. 

Våldsamt analsex bör undvikas och man bör vara noga med att tvätta sig efteråt, både de som för in penisen i anus och de som får penisen införd i anus.

Både kvinnor och män kan stimuleras genom penetration av anus, men hos män så är det dessutom ett utmärkt sätt att stimulera prostatan (inte för att jag tror att de flesta män behöver mer stimulans…det brukar ju gå rätt fort ändå😃).

Jag tror, jag tror på vintertid och ishalka.
Sajtvärd på Träning och Hälsa

Sweety
3

Min kk tjatade sig till analsex. Antar att jag var lite nyfiken då jag aldrig skulle låtit honom köra om jag själv inte ville. ;) Han sa att det var hans nya favorit och jag tyckte väl att det var ok. Gjorde lite ont i början men sen gick det rätt bra. :)

- Medarbetare på Lockar ifokus.

https://nouw.com/rosettagabriella - In och läs!

Jaspar1997
1

Jag har haft analsex en gång, det var med min dåvarande kk. Fick ju självklart ta det försiktigt för tjejen tyckte att det gjorde ont, även om hon haft analsex några gånger. 

Det var det bästa jag någonsin gjort! Jag kom på kanske 5 minuter, det gjorde också tjejen. Mycket skönare än vaginalt, jag säger bara det… Mycket trängre med andra ord.. 🤤

[lolitakiller]
0

Har testat några gånger, känns som att man ska skita…..

inget jag vill testa igen, spelar ingen roll om jag har varit ihop med killen i över 5 år x)…. tycker att analet är för att göra nummer 2 sen så känns inte tanken så mysig att en kille ska ha mitt skit på hans penis…. detta är iallafall vad jag tycker HAHA

Josefinaaa
2

Har inte läst hela tråden men jag skulle aldrig kunna ha analsex faktiskt… När jag ramlade av en häst och bröt axel och skada ryggen så skulle läkaren kolla muskler och reflexer osv.. Så hon va tvungen att stoppa in två fingrar (äckligt) i min rump.. Gjorde inte ont men fruktansvärt obehagligt!! Tycker inte att de är så skönt att bajsa heller så njaa.. Jag vet att de inte är min grej då både känslan och tanken inte passar mig alls.. Min rumpa ska vara till för att göra mig av med avföring, inte sex:)

Nemo, Bamse, Tage, Trixi, Sprallis ❤️

Babydino
1

#47 kan förstå att man inte vill testa anal när man råkat ut för en sådan grej. Hade inte velat ha en snopp i min rump om jag fått två fingrar instoppade i rumpen på det sättet innan jag ens testat anal. :/ 

(Tycker det är skönt att gå på toaletten och klämma ur sig lite restprodukter, det känns så bra efteråt. Inte så skönt när det kniper i magen av all längtan efter den gyllene sitsen) 😉

[Gladamarsvin]
0

Någon som haft analsex? Japp en gång 
Kan inte ni bara berätta hur det är för er? Skönt fick dock bara in finger men de är jätte bra då de är litet inte storrt
Hur gick det till när ni kom på att ni ville testa?  Mtt ena ex bara fråade och jag sa ja 
Hur var första gången?  De var första gången och vill ha mer dock får jag köpa leksak då. Skit skönt rent sagt. Att känna smärtan fick mej kåt 
Vill ni göra det igen? Gärna dock med leksak

Allims
1

Analsex får man prova några gånger för att se ifall man verkligen gillar det eller inte. Det är som med annat sex, det är sällan speciellt bra de första gångerna.

Nu är jag inte så mycket för analsex när det gäller analt samlag, däremot är ett finger eller en liten dildo i baken verkligen underbart skönt.

aldaron
1

Det är nog sällan det är skönt första gången. Det är lite som kaffe, an aquired taste, så att säga :) Men med övning och med mycket försiktighet/glidmedel så är det riktigt nice! (För båda parter, jag är mycket noga med att ta det lugnt och låta det ta sin tid, hon måste ju vara avslappnad och sen försöker jag låta henne bestämma tempot tills hon vant sig)

[WickedAlly]
2

Någon som haft analsex? 
Japp

Kan inte ni bara berätta hur det är för er? 
Jag tycker om det, speciellt när uppvärmningen får ta riktigt lång tid.

Hur gick det till när ni kom på att ni ville testa? 
Min föredetta frågade, men just med honom var det ingen höjdare faktiskt. Med nuvarande var det också han som frågade och nu är det mycket bättre.

Hur var första gången? 
Nervöst och skönt kan jag inte påstå att det var alls. Spände mig mest troligt alldeles för mycket då jag väntade mig att det skulle göra ont.

Vill ni göra det igen?
Gör det regelbundet :)