Vågar inte säga hej
Ja, jag vågar inte säga hej till killen jag gillar. Han umgås alltid i klunga med folk. Oftast killar och jag vill inte att han ska skämma ut sig. (lägg till där att han gillar mig med). Vad ska jag göra har pratat med han på sms… Och han säger att han skulle självklart svara men jag vet inte om han vill att hans kompisar ska veta än… Sen skulle han börja prata mer med mig på musiken (elevens val) mendet är en hel vecka tills!!! Jag kommer bli för desperat innan dess. Vad ska jag göra?
simskakan.blogg.se
En blogg om TS4
Bara för att ni hälsar på varandra betyder det inte att ni har ett förhållande. Annars får du väl vänta i en vecka, det lär gå ganska snabbt om du inte tänker så mycket på det. 😉
/ Ellen Bajsnåmi
Nä jag vet att det är så, men hu ofta brukar en tjej du knappt känner till hälsa på din kompis och så ska vi ju även räkna in att alla killar som är i den klungan har en utvecklad hjärna… Men det går ju inte att sluta tänka på han, vilket gör att jag nt kan sluta tänka på att det är över en vecka. Ska han fortsätta ignorera mig bara för det? Saknar när man var 5 år och längtade tills att fylla 13år. Man får bara problem…
simskakan.blogg.se
En blogg om TS4
Säg bara hej! YOLO right? 😉
#3 får väll göra det. Det är ju vad jag brukar säga till alla andra ;)
simskakan.blogg.se
En blogg om TS4
#4 bra! :D Lycka till! ^_^
Min barndomskompis som jag känt ända sen han föddes (jag är 2 år äldre). Vi pratar och skojar med varandra, dock får man lite omogna små pojkar på köpet. Det bli ganska mycket "hej Elias flickvän" varje gång man går förbi. Det ända man kan göra är att hälsa tillbaka och låta dem tro det. 😉
/ Ellen Bajsnåmi
Ni kanske kan bestämma träffar utanför skolan istället 🙂
Ja, nu så har dagen gått och vi sa hej 3 GÅNGER 😂Saknar bara att skolan tog slut… Tänker bara på han, även det som gör att min bästis hatar han. Så tänker jag hur det skulle låta när han sa det.
#7 Jo jag undrade de så sa han ksk… så då kände jag mig osäker och som han bara spelade med mig. Sen la jag ut ett foto på ig. Med texten; It feels like you´re just playing a game with me, and it hurts me more for every time i see you. Sedan tog han ett foto på det oh skickade det och undrade vad jag menade. Så sa jag att varje gång jag såg han beeteéde han sig som en främling som aldrig sett mig. För du säger aldrig något och det får mig undra. Så sa han att vi skulle börja prata. Och så sa vi båda hej exakt somtidigt när vi såg varandra. Sen någon gång mer. Sedan så var han i ett av rummen med skåp och jag stog med mina vänner utanför rummet. Och blev inputtad i skåprummet. Och drog i mig. Medans jag stretade emot. Piiinsamt ögonblick då han vände bort blicken när han gick förbi eller mer kollade ner i golvet. Oj… det blev långt men kan bara nt sluta tänka på han längtar tills imorgon!!! Och torsdag och fredag… Fast då kmr jag knappt se han :(
simskakan.blogg.se
En blogg om TS4
#8 åhh, vad bra att ni äntligen sa hej till varann! Grattis!:D *Highfive* ^_^
#9 Tack. *Highfive back*
simskakan.blogg.se
En blogg om TS4
Åh va kul!!^^
Nemo, Bamse, Tage, Trixi, Sprallis ❤️