Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikett: kärlek-och-förälskelser
Läst 915 ggr
Vickyy
7

(X) Var det rätt att göra så?

Om en kille helt random börjar skriva på kik, att man är snygg, undrar om man vill ligga med honom, skickar k*kbilder (och andra bilder), frågar om man vill suga av honom (och annat), han vill att man ska skicka bilder i underkläder, frågar bhstorlek, om man är oskuld, säger att han vill att man ska ''värma honom'', han vill ha ens kropp, att han vill ha mig, ja skulle kunna fortsätta hur länge som helst. 

Var det då fel att jag skickade printscreens på en del av det här till hans flickvän (dom har varit ihop i över ett år..)?

Han hade liksom ljugit om att hans fb inte fungerade men när jag sökte på honom så fick jag ju upp hans profil där det står att han har ett förhållande. 

Jag menar, det var ju inte meningen att det skulle bli så och skulle jag vetat det från första början skulle jag ju inte svarat alls från början. Men jag kunde inte bara låta det vara så, hon skulle säkert få reda på det ändå till slut… Så ja, vad säger ni?

Vickyy
4

Btw, vet att man inte ska bry sig om andras förhållanden men vem fan gör så i smyg mot sin flickvän?!?

[dynamitella]
0

Jag har gjort samma sak. Och gör det igen och igen. Otrogna svin som han får ta smällen själv med sin flickvän.

Och, om hon mot förmodan är ok med det så finns det inget problem.

Kör på.

Peak303
0

Jag håller med #2.

Gjorde precis samma sak. Men detta handlade om en vän (som jag var på G med). Som efter ett tag sa att han hade skaffat tjej osv osv. 

Skickade iväg diverse saker till den tjejen när killen började gå på mig med att kyssas osv. Men i detta fallet var det jag som fick skiten… Men jag gjorde iaf vad jag kunde för att hjälpa tjejen i fråga. Hennes val hur hon reagerar dock. Och det var ju inte direkt mitt fel.. 

Så jag tycket att du gjort rätt!

-'  Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt 

[rumelle]
1

Jag hade bara ignorerat och/eller blockat skiten och sen inte gjort mer. Inte intresserad av att bli en del i en okänd persons liv. Man vet aldrig vilka psychon som finns därute, i värsta fall kan de ge sig på en när de får reda på vad man har gjort.

[Tilde]
13

Jag tycker du gjorde rätt! Man ska inte blanda sig i andras förhållanden, men det går så långt så tycker jag att det är ens skyldighet att blanda i sig. Tjejen har rätt att veta hur hon blir behandlad bakom sin rygg. Så är det upp till henne vad hon ska göra åt saken.

[dynamitella]
4

Det är så jag tänker också. "Man ska inte blanda sig i andras business, men när de faktiskt blandar in dig aktivt, då får de skylla sig själv".

Vickyy
1

Ah okej bra, hon blev såklart smått chockad men det var väl rätt så positivt att hon fick reda på det ändå. Trodde faktiskt att det skulle bli ett j*vla liv att jag ''la mig i'' meeeen ja det gick ju bättre än jag trodde, hehe🙂