Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikett: måste-skriva-av-mig
Läst 1255 ggr
linn8
6

T.T tog precis en låång dusch

Hej! (Varning) Jo det här var lite pinsamt men såhär: jag trodde att jag skulle hinna duscha innan ett serie på tv började. Så jag duschade och sen när jag haft i balsam så tittade jag på klockan… Jag har missat halva så jag sköljer ur håret och byter snabbt om till pyjamas. Jag ser resten av serien och sen ska jag borsta tänderna. Gaaaaaaaa badrummet är översvämmat! Så jag går in låser och ser att…ja, jag har glömt stänga av duschen! Hur ska jag få bort allt vatten? Så jag tar ett moget beslut och tar lillebrors handduk och suger upp vattnet från golvet. Sen dumpar jag vattnet i toan (mitt bästa beslut någonsin). Vattnet var nästan borta bara några gånger kvar så tappar jag handduken i toan! Ja det var förstås bara att plocka upp… Sen var ju toaringen alldeles blöt. Inga fler handdukar finns så jag tar av min byxorna (såklart) och torkar ringen. Men min bror ska duscha efter mig så, nu fick jag ett nytt problem… Först måste jag gå upp och hämta nya byxor utan att mina syskon ser mig. Jag la handduken i handfatet och sköljer med tvål och vatten jätte länge. Sen tog jag hårfönen och fönar hans handduk torr. Sen var jag klar! Har ni någon historia som inte riktigt gick som väntat? Har ni lust att dela med er;)?

Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!

[rumelle]
8

Så du låter honom torka sig med en handduk som har varit i toan? Tarvligt.

Denna kommentar har tagits bort.
linn8
0

#1 nej fick bara inte in in i texten att jag sköljde den förstXP ska ändra det!

Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!

linn8
5

#2 du gör så i varenda tråd!

[Tilde]
5

Vad gör det om syskonen ser dig utan byxor? 🤪 Och hur blir det översvämning av att lämna duschen på? Är det stopp i avloppet? :O

linn8
0

#5 ja det är fel på avloppet så när man duschar så måste man ibland stänga av och vänta tills vattnet runit undan.

[Tilde]
0

#6 Ojdå :O Kan man inte rensa avloppet? Låter ju inte bra att det lätt blir översvämning!

linn8
0

#7 pappa ska göra det när han kommer hem för just nu är han och mamma i Paris, Frankrike.

[Tilde]
0

#8 Jaha :)

Inte smart att lämna duschen på i alla fall och få så många olyckor på rad xD haha

linn8
0

#9 Nää det var inte det smartaste:/

LLLINN
0

#2 hahahahaha dör 😂

"Haters gonna hate. Potatoes gonna potate" - Luke Brooks

8/5-13 & 1/6-13