Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etiketthobby-och-fritid
Läst 2217 ggr
Moalinn
0

Text till kort

Hejhej

Jag ska göra ett kort till min kompis där jag ska skriva någon fin liten text på framsidan. Jag har letat som en idiot efter låttexter och liknande men jag kan inte hitta något som passar.
Letar efter något som är antingen glatt eller gulligt. Eller kanske något som inspirerar? Jag vet inte, hon fyller 18 om det har någon betydelse.

Behöver verkligen hjälp så om ni kan komma med någon text av någon slag hade jag blivit jätteglad. Svenska eller engelska spelar ingen roll men den bör inte vara mer än bara några rader lång! 🙂

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

:holmgreen:
0

Hm.. Jag skulle kunna tänka mig att något personligt skulle vara bäst. Något ni eller hon kan relatera till liksom. Men det är ju svårt för oss att komma med förslag eftersom vi inte vet hur er relation ser ut. :)

Men ni kanske har något insidejoke som skulle kunna passa eller nåt? :)

Moalinn
0

Jag har inte så många minnen med henne tyvärr, inga som jag kommer ihåg iallafall. Eller ja, minnen har jag väl massor men inga "värda" att sätta på ett kort. Vi har i princip växt upp tillsammans men sen mellanstadiet har vi inte umgåtts speciellt jättemycket. Jag tycker allt att hon är min 5e syster, även om vi inte ses på flera månader så är det som om att vi aldrig har varit ifrån varandra!

Tänkte inte att det skulle vara något personligt utan mer bara en söt liten text haha.
Iallafall, jag tog ett litet citat från "Cookie monster" 😃

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Calcifer
0

Det blir nog jättebra!

"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"