Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikett: kärlek-och-förälskelser
Läst 1256 ggr
AnotherLova
0

Hur får jag honom att våga???

Jag och en kille som jag känt i ca 2 månader har börjat gilla varann. min kompis är väldigt bra kompis med honom så han och min kompis pratar väldigt mycket och han ber henne om hjälp om hur han ska göra med mej och så. vi ha räven pratat med varann om att vi gillar varann o så. jag gillar honom och han är typ kär i mej. vi gosar och är nära varann så fort vi är. MEN VI PUSSAS ALDRIG! jag vill så gärna att det liksom ska gå framåt. vi har varit nära nåra ggr men vi blir liksom störda.

hur ska jag göra för att få honom att verkligen göra det????

nottheonly
0

Ta initiativet själv och gör det bara! du behöver inte vänta på att han ska göra det 🙂

LIMOUSIN
0

Kyss honom bara! :D

[MikeW]
6

Ta tag han i kragen och dra honom till dig och kyss han bara ;)

CupcakeGod
46

Kidnappa honom, håll han som fånge i källaren och mata med syrsor tills han gillar dig.

Cazzos
1

Träffa killen ensam så blir ni inte störda av något annat 🙂

[MikeW]
8

#4 Det funkar nog också! =D

Nellan-
0

#4 tror på ditt förslag😉😂

AnotherLova
7

Hahaha, ni är ju för roliga här! Men jag kan meddela att vi har pussats nu!

[MsHammer300]
3

#8 awwwww ^ ^ Grattis! eller vad man nu säger XD 🌺

Denna kommentar har tagits bort.
whysoserious
0

Haha guud vad jag känner igen mig där, exakt som det var för mig och min kille i början….. Bara å göra det helt enkelt! Se till att vara ensamma liksom :) dock såg jag att du fått din puss nu men haha whatever!

Vad roligt förresten, grattis! ^^

AnotherLova
0

Taack allihopa!

hund_katt
0

tror min pv pussade mig på morgonen när jag sov när vi sov över en gång ;) är inte helt säker, halvsov lite typ. och kände att det hände nånting ;)

Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse