Få tiden att gå fortare?
Hej! Jag håller på att längta ihjäl mig till lördag nästa vecka. Hur får man tiden att gå snabbare? Alltså inte vrida om alla klockor och kalendrar utan saker att göra så att veckan går fort?
Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!
Göra någonting roligt, typ va med kompisar elr va inne på tumblr :p
#1 ok
Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!
Var upptagen! Gör något hela tiden, sitt inte bara och glo. :)
#3 okej:) Oj glömde skriva att då ska vi till gården och min kompis som aldrig varit i ett stall ska med;)
Va med fina kompisar, kanske som över hitta på något kul!
Nemo, Bamse, Tage, Trixi, Sprallis ❤️
Sova över*
Nemo, Bamse, Tage, Trixi, Sprallis ❤️
Spela tv-spel så går allt fort <3
#7 har inga,, har klarat alla men tack ändå:)
#9 SLUTA KOMMENTERA SÅN SKIT, spam…
Borde ha skrivförbud.
www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -
:o Hur får man ett sådant, do want.
#11 Jag antar du får ett snart eftersom du spammar. Snälla sluta hålla på, bara störande.
www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -
#11 Vem vill ha ett skrivförbud?
TS: Bästa är (tycker jag) att inte tänka på det man längtar till, då känns det som att tiden går långsamt. Att göra roliga saker och så, brukar i regel göra att det känns som att tiden går snabbare 🙂
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
OK! Ska göra mitt bästa! :D
titta på anime!
Jaaaa veckan är över! Och nu är det bara att sov extra imorrn så kommer dagen gå fort;) ska dit vid 14.30
Okej. Gå o lägg dig nu!
Imorgon får du varaupptagen med dina gerbiler eller nått :P
#17 haha såklart;)
Kolla på någon serie eller börja kolla på en, tips är Pretty Little Liars, The walking dead och Barnmorskorna på east end (tror jag det heter). När man sträckkollar serier på det sättet brukar tiden gå ganska snabbt.
Vad är det för något du ska göra på lördagen? c:
Klart att laxen ska ha en jolle
#19 jag ska till 4h gården och sköta djuren. Jag är där på helgerna men det var ett tag sen jag var där då ingen kunnat sjusa mig då pappa/mamma var i Paris. Min kompis ska oxå med och hon har aldrig varit i ett stall. Det är liksom inte att gå runt och titta på djuren utan: byta vatten, rykta hästarna, rida, ta/in och ut djur till/från hagen. 2 baggar är där oxå som jag inte träffatC: dom letar hem och är där så länge bara så dom stannar inte så länge.
#20 Va kul :D
#21 ja jag längtar JÄTTE mycket:) saknar att stoppa näsan i hästarnas mannXP
#22 Bland det bästa som finns <3
5 timmar kvar:/
Gå på toa, ät , var med gerbilerna, fixa dig eller nått? :)
#25 bra idé!
Om en halv timme åker vi:D längtar*