(x) For fair sex
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
I skolan hade vi tema på trafficking och hade även en uppgift att göra en kortfilm om temat. (går estet media sista året på gymnasiet)
Detta är min grupps resultat, ni får jättegärna säga vad ni tycker! :))
Glömde säga att det finns vissa scener som kanske inte borde ses av känsliga personer. (inslag av våldtäckt)
Medarbetare på bildredigering! :)
Jättebra tycker jag! 🙂
- Medarbetare på Lockar ifokus.
https://nouw.com/rosettagabriella - In och läs!
Jättebra gjort och bra film säger jag och småbröderna. 👍
we're always chasing that paradise
Jag tycker oxå jätte bra film det ända jag egentligen stör mig på är texten efteråt då det står kvinnor… Varje gång man nämner en våldtäckt så gäller det kvinnor. Typ som att vi män inte skulle kunna råka ut för det… Men annanrs som sagt så är filmen fängslande och bra gjord
#1, 2 tack!
#3 jo det har du rätt i, det borde vi har tänkt på. Kanske går att fixa, men tack för kritiken! :)
Har två kompisar som blivit våldtagna :'(
Nemo, Bamse, Tage, Trixi, Sprallis ❤️
#4 bra att du inte tog det så negativt :-)
#6 nejdå! när man gör sådana här saker får man räkna med kritik och det är jätteviktigt för att man ska kunna utvecklas, så blir bara glad! sen framförde du ju det på ett bra och moget sätt med :)
#5 jag beklagar,
Mycket bra gjord video! :)
Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.
#8 tack!!
Riktigt bra gjord! Fick nästan lite tårar i ögonen här hemma, hah…
#7 haha du e ju en vettig människa :-P har tyvärr möt många som inte alls tycker att det e synd om männen och även dom som inte kän ta lite kritik det kan du mycket bra egenskap… Har en på jobbet som inte kan det… Jobbigt…
Bra film!