What keeps you going?
Ja.. Vad får er att fortsätta vilja kämpa? Det kan vara allt från citat till vänner och familj. Dela gärna med dig!! Skriv hur mycket ni vill, jag och många andra läser allt.
Det som hjälper mig mest måste vara citat och saker jag säger ibland.
"Always walk like you're on a catwalk"
"Act like a lady, think like a dude"
"We are all wizards and witches. Be mindful of the spells you cast"
"More is More"
"If you stay ready, you ain't got to GET ready"
Citat och min familj. Hela mitt rum är fullt av dessa, jag älskar verkligen citat.
//Flöffo
#1 HIhih visst <3 Sätter du också upp citat på väggar?
Hmm..vet inte, har inget som får mig att vilja fortsätta kämpa :P men väldigt bra tråd. Inspirerande :)
#2 Japp! Har gjort tavlor av mina favorit citat. Resten har jag satt upp på min anslagstavla. 🙂
//Flöffo
Min hobby, Bra datorspel och "Art" relaterat till min hobby. Finns många bra citat i spel som inspirerar mig och äventyren livar upp min vardag. Och min hobby gör att jag känner mig kreativ och produktiv. Och det folk ritar/animerar relaterat till min hobby inspirerar mig och får mig att drömma mig bort.
May the Gerbils be with you :3
Mitt liv är ett känslomässigt kaos. Orkar inte ens hålla masken längre.
Djuren är i princip den enda anledningen till att jag kliver upp på morgonen. När jag utför mina dagliga rutiner, runt de som får mig att må som allra bäst, glömmer jag bort min deprimerande tillvaro och fylls av en speciell sorts glädje och kärlek.
Och när man behöver gråta finns det inget bättre än att gosa in sig i en varm päls.
De finns där. De förstår. De tröstar.
Allt utan att säga ett enda ord. Allt utan att döma.
Citat ur min dagbok:
"Jag sitter för tillfället i en rävsax - att sitta kvar gör ont, men är för det mesta mycket bekvämare än att slita sig loss."
Har alltid sagt det och kommer säga det igen - Djur är okomplicerad kärlek. ♡
#3 Juuu det måste finnas något!
#5 Nice!! Kan du ge exempel på några datorspel med mycket äventyr? Älskar FLYFF och W.OW :D
#6 Jag vet exakt vad du pratar om. Djur är det bästa som finns, och det allra bästa är att de dömer <3.
Djur, de gör så att jag får kraft annars skulle jag inte vilja leva.
Ingen förstår det..
Ett citat jag tänker mycket på är "It's not really my problem if they think I'm weird".
Hanna
För det mesta är det väl vänner, familj och djuren som får mig att må bra,
Men atm vet jag inte ens om jag orkar fortsätta kämpa så.. lite svårt att svara kanske.
djuren verkligen .. just nu har jag inget djur som håller humöret uppe för mig .. bara min hund och han vill aldrig vara med mig .. håller på att bryta ihop och allting är så mycket svårare att inte ha en gnagare eller kanin att ta hand om . Förhoppningsvis ska jag få låna kanin men vet inte om det ens blir förrän jul och det verkar så svårt att klara sig så långt ..
Katterna.❤️🐱
Även det faktum att jag är volontär på ett katthem som bara har fört en massa bra med sig, jag älskar att gå dit.
och fotografering, men det är det väldigt dött med nu under vintern och hösten…..
vännerna, familjen och djuren :) jag är i en sådan där jobbig "humörsvängnings period", vilket suger 😡 ena dagen går jag på moln och är jätte lycklig och andra dagen super tjurig och känner mig oälskad…
och så har jag 0 motivation till skolan.. vilket är kris och katastrof då jag går på naturlinjen så vi har extremt mycket läxor och prov… känner bara att jag inte orkar med den här skiten längre :(
Utan mina vänner och familjen som stöttar mig i allt och min underbara hund som får mig att tänka på annat skulle jag inte klara mig, tack för att ni finns 😃❤️❤️
Hunden och mina fantastiska vänner :)
-
Djuren helt klart. Men även musiken har en otroligt stor del i det hela, nästan för stor.
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto
Hoppet att det blir bättre i framtiden.
Mina marsvin, min guldhamster och akvarierna. Och även min bästa vän! Det är det som får mig att stanna ovanför ytan, och faktiskt kunna visa känslor. Hade jag inte haft det, hade jag fortsatt stt vara helt likgiltig.
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
If it Doesn't work now try later!
Mest nyfikenheten om vad som kommer att hända i framtiden, hur mitt liv kommer att bli, hur jag kommer att se ut, vad som kommer att hända i världen osv. Sen förgylls ju livet av min underbara familj och min sambo och mina små marsvin. :)
Gymmet, min pojkvän och definitivt musik av Rob Bailey & The Hustle Standard, finns inget som fungerar bättre på mig än att lyssna till dem och titta på bilder från när jag led av fetma. (y)
Min familj, mina djur och mina drömmar är det som får mig att orka.
"I think we got no chans, but I won't miss it for the world"
#1 #2 Som jag då, fast jag sätter de på min sovrumsdörr😃
Mina närmaste vänner samt youtube:aren Markiplier var det som tog mg igenom min senaste mörkare period. :)
Sen är musiken viktig för mg också. <3
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
Min katt och Håkan Hellström 🌺
"Det är inte människor som hatar mig, det är jag som hatar människor"
The vampire diaries.
Mitt favorit citat:
"If you're going through hell, keep going" -Winston Churchill