Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettinternet-datorer-tv-spel
Läst 624 ggr
[00emi07]
0

Sims bloggmedlem sökes!

Hej! Vill du ha en Sims blogg? Där man skriver om sina Sim familjer? Varje kategori kan ex vara om en familj! Du berättar om vad som händer i din familj mm… Söker ca 2-3 bloggmedlemar. Kraven jag har är: Var aktiv på bloggen Spela sims och vara aktiv med bilder på bloggen Kunna samarbeta Hålla lösen hemligt :P Är du den jag söker? Hör av dig i tråden

[eevie Z]
0

Vilken sims är det du vill ha bloggare för? 1, 2 eller 3?

Hur ofta måste man göra inlägg?

Är intresserad. (har en sims 3 kennel :) )

linnealg
0

Jag spelar The Sims 3, jag har alla expansionspaket och alla prylpaket och är mycket aktiv spelare. Har länge velat ha en simsblogg, men inte orkat driva den själv, så detta är perfekt. Jag har moden PosePlayer, så snygga bilder blir det gott om. Du ser en av mina klassiska simmar som min profilbild. Puss :)

[00emi07]
0

#1 sims2 och sims 3 Inlägg behöver du göra, låt säga… Ett om dagen

[00emi07]
0

Pma mig och berätta mer om er och varför ni vill blogga..

SimsLinn
0

jag är intresserad! i vår kommer jag även ha sims 4:D

When life gives you lemon, make orange juice and leave the world wondering how the hell you did it. 

Gerbilles
1

#5 Du kan lika gärna ha det i höst, EA har inte kommit ut med något speciellt datum för releasen än. 😛

[00emi07]
0

#5 hur? Det som kommer ut hösten 2014? Kul pma

SimsLinn
0

#6 #7 jag har förbokat det och releasen är någon gång i vår:) jag får ett mejl/telefonsamtal som säger att det har släppts och om jag köper det då får jag 150kr rabatt för jag förbokat:)

When life gives you lemon, make orange juice and leave the world wondering how the hell you did it.