Ser äkligt ut med lösnus !
Jag tycker de ser så jätte äkligt ut med lösnus som bara rinner ner uch blä de ska ja äga som snusare men jag tycker de. Jag kan aldrig tänka mej att ha en nära mej som snusar lösnus fy vad äkligt att se de rinna ner på tänderna och mer där till.
Tycker ni de också ser äckligt ut med lössnus ?
Jag tvivlar på att majoriteten av TiF's medlemmar är intresserade av att läsa sådant här, funderat på att hålla allt i en och samma tråd?
-
Tycker snus och cigaretter i alla former är äckligt. Snus snäppet värre. Kan vara för jag växt upp med rökare som jag vant mig lite vid cigaretter.
May the Gerbils be with you :3

Alla droger är äckliga.
Kan det vara den sjätte tråden du skriver om snus? Majoriteten av Tif:are är inte intresserade av snus.
Du är 17 år gammal så bete dig inte som ett barn. Dessutom så känns det som att du skryter om att du snusar. Det är lite barnsligt och meningslöst om jag ska vara helt ärlig.
Sluta snusa. Problem solved.
Var inte elaka mot henne helatiden! Låt henne va!
#5 Vi säger sanningen bara. Man behöver verkligen inte laga runt 5 trådar om snus,cigaretter, att man ska börja med snus. Inte nödvändigt. Jag själv är alla fall inte intresserad av att läsa om sådant.
#5 Att vara elak är en sak, att be henne sluta skriva 1000 trådar om samma ämne är en annan sak. Vi kan ta detta på pm om du vill så det inte blir så mycket OT.
Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.
#5 Vi råder henne att skaffa en tråd för snus och cigaretter. Hon har gjort väldigt många. Det är samma ämne det rör sig om. Vore bara bra att samla allt på ett ställe.
Det är som att du skulle göra 6 olika trådar om saker om Justin Bieber. Det skulle vara onödigt. Bättre att göra en tråd med alla åsikter och information.
Alltså är du typ 10 år eller något? Du verkar absolut inte som 17 hahaha
Dessutom heter hon "Gladamarsvin" HAHAHAH
#9 & #10 Vem skrev i en annan tråd att man inte skulle hacka ner andra ? 😕
Nej de är jag inte jag är 17 och alla är olika i sitt sätt så 😡
#11 Tummen upp!
Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.
Vad är de för fel att heta de här inne så lägg av din attityd😡
Du säger så som själv hackar på andra -.- #11
Gladamarsvin du gör alldeles för många trådar
#15 Jo, när då ?
Alltid
#15 Du måste verkligen, verkligen lära dig skillnaden mellan att hacka och att uttrycka sina åsikter…
#18 Okej, så detta jag skriver nu är påhopp alltså..
Ursäkta men det börjar bli lite tröttsamt med nya trådar om ditt snusande hela tiden, kan du inte hålla dig till en tråd och skriva om ditt snusande (varför det nu skulle vara så viktigt att dela med sig av) där?
"Det är inte människor som hatar mig, det är jag som hatar människor"
Men hallååå, jag hackade inte på henne, jag skrev ju bara MIN åsikt.
Jag tycker hon verkar yngre, de är väl inget fel med det? ;)
#18 Jag hackar inte alls ALLTID på andra? HAHAHAH
Är du stolt över att vara snusare, om jag får fråga?
#22 Du skrattade åt hennes namn, det är att hacka. Hur gammal är Du?
#22 Vissa åsikter bör man hålla i tystnad, eller formulera på ett mognare och trevligare sätt.
Jag förstår bara inte hur man orkar göra nya trådar hela tiden. Något bättre för sig måste man ju ha. Snusa om du nu vill det, men varför är det nödvändigt att göra x antal trådar om det? Fungerar det inte lika bra med en? Eller är det uppmärksamhet du vill ha? En uppriktig fråga, för jag förstår inte alls syftet.
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"
#25 Men jag tycker att hennes namn är roligt, mitt namn är oxå det! Haahaha
15 år, inga problem om någon tycker jag verkar som 10 😃
#22 En åsikt är inte atts kriva något kränkande som kan såra andra. En åsikt är när man tycker något om en sak. "Gladamarsvin hahahaha" det är att retas. Du skrattar åt namnet och säger att hon verkar som 10. Folk är olika ochd et måste man acceptera. Nu är jag inte heller så glad över att hon gör massa trådar osv, men man håller inte på så som du gör.
Hur många gånger ska jag behöva upprepa min ålder! jag är 17 år och så är de och mitt användarnan är mitt val att ha det.
Kakanbiber skulle inte du sluta? Alla vet att de är du
Nemo, Bamse, Tage, Trixi, Sprallis ❤️
Nej, jag slutade på Jollyjustin
#33 okeeeej…
#33 Öh. Varför? När alla vet att det är du ändå, varför göra en massa nya användare hela tiden? Verkar oerhört onödigt. Prova att bara skriva saker du kan stå för istället så behöver du inte sysselsätta dig med sånt.
Jag ville heta Kakanbieber
#37 säkert.
Japp det är säkert :)
Ska jag skratta eller gråta?
Bacon, svaret är bacon.
#40 Skratta så du gråter 😃
#40 Både och? Jag har lyckats med det haha
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#39 fruktansvärt onödigt! När du hette kakan123 eller nått och bad Niklas byta hade du kunnat byta till kakanbieber istället för jollylustin. Onödigt att göra massa nya användare. Stå för det du säger istället.
#42 hahah jag med XD
#43 Hon hette Kakisen123 med innan Jollyjustin.
#44 Haha xD
#45 just de så var det:)
Man fick inte heta nått sånt #43 Skulle inte vi vara vänner?
Ja med #44
#47 jo, men jag tycker fortfarande att det är onödigt att göra en ny användare pga ett användarnamn
Kan inte alla bara va vänner?:)
#49 Hurra för vänskap!! ❤️
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus.
#49 tycker jag med
Jag har då aldrig sett någon med lössnus som rinner nerför tänderna. På många snusare ser man knappt att de ens snusar, fören de ler möjligtvis.
Hälsningar Olivia
Titta gärna in på min blogg
Dock brukar inte lössnus rinna…
Har sett flertalet med lössnus där det runnit men brukar vara dem som tar i för mycket snus.
#54 ja men alla fjortisar tar ju för mycket snus Föratt va tuffa ;) det e därför hon ser det hela tiden ;P
#51 Det är ju d som inte vil o_o
#56 nu får du ge dig!! På riktigt! Jag har ALDRIG sagt att jag inte vill! Sluta ljug hela tiden, seriöst!
Det känns inte som det, vi kan pma
#55 Ja tyvärr har dem ju det, och även en hel del ungdomar och vuxna dessutom. Ser förskräckligt ut, samt äckligt.
#50 hmm..
#59 jaja men dom e ju coola iaf ;) :P
#61 Haha ja dem tror det ja 😛
#62 eller hur ;)
Det var ett jäkla tjat om snus :P