Omegle
Nån som vart på Omegle? Berätta isåfall om den konstigaste personen ni träffat där!^^ #jagvetjagharingetliv
Den konstigaste personen jag träffat var en häst.bokstavligt. xD
Brukar tycka det är kul att driva med folk när man har tråkigt, fast i cam är alla så perviga! Har dock inte stött på några särskilt roliga människor men otroligt många verkar ha fotfetisch där..
Men en gång skrev jag och en kompis med en kille (utan cam, vi låtsades vara en homosexuell kille), och när han undrade längden på vår dingeldong svarade vi "two inches"… Det är typ 5 cm och han reagerade inte ens x'D Hahaha.
Jag och Thilda har varit mycket inne på omegle och "trollat" runt. Bland annat kom vi på den här "mörka folkgruppen" Erebos (Erebos (grek. Ερεβος) personifierade mörkret enligt den grekiska mytologin och hans namn betydde "underjordens dunkel"). Vi larvade oss med att via textchatten börja skriva saker som "Vi är Erebos, vi är onda bla bla bla, anslut dig eller få odens vrede på dig". Många fattade ju att vi var oseriösa men träffade på kanske tre-fryra pers som tog det på fullt alvar. Så när vi "invigde" dem bad vi dem att göra något riktigt sjukt. Där tog det stopp för dem.
Låter förmodligen väldigt konstigt men de va riktigt kul.
Sen har vi börjat engelska chatter med "Im a dirty dirty little girl" varav så gott som alla tar som sexuellt, sen så börjar vi så smått antyda att vi menar att man verkligen är smutsig, och att man bott ute på gatorna i många år och lalala.
Klart att laxen ska ha en jolle
Det var med en kompis i camchatten. Vi hade klätt ut oss med heltäckande slöja och målat unibrow och presenterade oss som två flickor från Venezuela.
En tant (ja hon såg ut att vara 50+) blev väldigt fascinerad o ba "Berätta om er kultur!" o vi ba "asså jaaaa…. vi gillar att festa, och äta som en sorts tacos på fredagkvällar"
"Jaså, vadå för tacos?"
så man fick ju vara rätt spontan o typ: "Det är med fisk i, sen toppar man med grönsaker och avokado, pasta och okokta risgryn, lite såser och majonnäs."
"Oj vad spännande det låter! Har ni tortillabröd då? Vad kallas rätten?"
Då kunde vi inte hålla vårt pokerfejs längre, utan garvade så vi föll av stolarna och rullade runt på golvet… Hon disconnectade :c
Putt :)PS:vad roliga historier :D
Dock på chatroulette, men jag och mina vänner hade tråkigt en kväll. Så vi gick in och letade efter roliga folk att snacka med.
Efter ungefär en timmes next:ande såg vi hela Jersey Shore-gänget framför oss. Våran första tanke var att det var fake, så vi vinkade, och då Pauly och Vinny vinkade tillbaka! Vi började förstås att skrika och gråta av glädje som riktiga småtjejer haha! Vi hade musik på så vi dansade för dom, och då dansade Sammy och Deena också! Efter ett tag vinkade de hejdå och skicka en slängkyss.
Vi hann faktiskt att screenshota men har tyvärr inte bilden på denna datorn.
Ja några av mina lyckligaste minuter i hela mitt liv🥳
Jag har faktiskt bekanta från hela världen som jag träffat på Omegle för 2-3 år sen 🙂 Det var en ytterst tråkig period i mitt liv, haha.
Fast det konstigaste är alla dessa sexuellt frustrerade människor, som gärna har någon annorlunda fetisch eller dylikt. Träffade på en man från Australien som ville ha trekant med mig och min man en gång.
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Detta var på chatroulette för några år sedan, typ tre. Jag och två kompisar satt och letade efter roligt folk, och då menar jag inte äckel utan roliga och sociala människor haha. Och från ingenstans såg vi Drake på skärmen, vi skrek som idioter men fattade sen att det förmodligen var fake för det såg ut som skärmen stod still, men då pratade han med oss, svarade på våra frågor, vinkade, och när vi bad han ställa sig upp så gjorde han det! Han sa till och med att min kompis var lik Rihanna. Det var en rolig upplevelse… hade glömt av det tills den här tråden kom upp haha! De jag har berättat det för tror mig inte, men jag bryr mig inte, det var bara en sjukt rolig upplevelse liksom, haha!
Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.
Mins när jag var inne på omegle en gång.. började snacka med en person där, visades senare vara min syster i rummet bredvid :s
Sajtvärd SydKorea Ifokus
#9 Haha vad är oddsen? XD
#10 Ingen aning xD
Men det var grymt kul, vi snackade skit om varandras pop idoler, så visade det sig vara syster….. bra där (Y)
Sajtvärd SydKorea Ifokus
#3 Oh herregud den där killen som på allvar gjorde det vi sa åt honom som någon slags ritual, där vart jag riktigt rädd för mig själv att jag fått någon att göra så. Tur vi har slutat med dedär nu då :P
#6 Jag har också träffat på dem!!
Vi trodde, precis som ni, att det var fake, men de vinkade till oss med 😍
Are we like … famous now?
#13 hahaha eller hur! översköna människor hela högen.
Vi får väl sikta in oss på Geordie shore nästa gång😉