Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 2159 ggr
[Jossan456]
1

21cm längre kille

Hej jag undrar om det är konstigt att ha en pojkvän som är 21 cm längre än sin flickvän?

för min kille är  1,90 och jag är 1,67  och han är ett år yngre

FlutterShy
22

Haha, öh, spelar det nån roll? x)
Nej det är inte konstigt.

Uppfödning av Belgisk Jätte, chinchilla.
http://utsiktenskaniner.weebly.com/

"The language of the heart can be understood by everyone"

:holmgreen:
1

Nej varför skulle det vara konstigt? Och om det nu skulle vara det, vad spelar det för roll? :)

[Jossan456]
0

1#okej nä bah undra om det var konstigt :D

2#Nejdå det spelar ingen roll:)

Thatgirl
3

Nej det är inte konstigt. Men varför skriver du just 21 cm haha? Makes no sense😕

Don't just sit there and hope to become something, fight for it.

Thildalulu
22

Vänta lite, 21 cm längre sa du. Och han va 190 och du 167, det är väl ändå 23 cm längre?

Iaf, det spelar väl ingen roll. De var typ normalt mycket längdskillnad ^^

[NellieLavec]
4

Jag är 1.64 cm lång och min kille är närmre 2 meter (1.98 om jag minns rätt) ;)

[rumelle]
14

Näää, låter grymt konstigt! Det går ju inte alls!

Fridaaaa
1

Längdskillnad har absolut ingen betydelse. Enbart ytligt i mina ögon.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Tilde]
1

Min sambos mamma är ungefär min längd, 169 (fast tror hon är 168 cm) och hennes man är 197 cm. Ser jättegulligt ut, inte konstigt. 🙂

[Jossan456]
0

okej :)

Jessicahagstrom94
2

Jag har en väldigt ful inställning på det där som jag inte tycks kunna släppa. Jag är 160 cm lång och vill inte ha en kille som är längre än absolut högst 180 cm, jag vet inte hur jag ska kunna släppa det där.

CupcakeGod
0

Varför skulle någon tycka att det är konstigt? Det finns ju 7 billioner människor på jorden, vissa är korta och vissa är långa. 

Det är bara riktigt gulligt :)

[Ympulse]
6

Håller med de andra om att det bara är gulligt! Dessutom kan du ju ha högklackat på dig utan att se ut som ett torn vid hans sida. ;)

Saaara
0

Nope inte konstigt nånstans^^ jag har haft en kille som vart nästan en halvmeter längre åh. Visst såg det lite kul ut men KONSTIGT kan jag garantera dej att det inte är ;-) och 21 cm eller vad det är är ju ingenting typ.

Sara

Nattglimskaniner.webbnode.se

Frosstis
0

#11 Har samma fast jag vill inte ha en kortare kille, helst minst 5 cm längre.

Jag gillar ifall man har en längre kille, då kan man ha jättehöga klackar :p inte konstigt

conadrie
0

Killen som jag är på g med är typ 20-24cm längre än mig (han är även 2 år äldre än mig, så 18).
Jag är runt 170-172cm och han är runt 190-195cm. Vi bryr oss inte om det, haha. Om jag säger att jag är kort så säger han bara att det är han som är för lång ;) 

Men kärlek som kärlek :)

Tina-A
0

Som skrivet så inte alls konstigt! Jag tycker snarare om det. Längsta killen jag varit med var drygt 2 meter, tycker det är hett!

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Gaiezza
0

Min pappa är 2 meter och hans ex (den var tillsammans i fyraår)är bara 154 :) Ser ganska gulligt ut :)

Bacon, svaret är bacon. 

[cookies]
0

Jag är 22-23cm längre än min flickvän, det känns helt normalt tycker jag :)

Odd
11

Ingen kärlek för oss korta killar? Stackars lilla mig 😭

Tror faktiskt att de flesta tycker att det ser konstigare ut när killen är kortare än tjejen. Vet att jag tyckte att det var lite smått jobbigt när mitt ex hade högklackat på sig, jag såg ut som hennes lillebror 😂

Mitt ex och jag var jämnlånga när vi var barfota eller hade vanliga skor, men jag har faktiskt blivit nekad av en tjej just för att jag var kortare än henne, insåg då att hon inte var värd mig 😎

Som många andra har sagt här i tråden tycker jag att det är meningslöst att tänka på längden hos sig själv eller sin partner, oavsett hur du ser ut kommer det alltid finnas någon som gillar dig just för ditt utseende.

Även om jag bara är 1.62 skulle jag inte byta ut min längd för en längre om jag kunde, hade jag gjort det hade jag antagligen inte varit lika smidig eller stark som jag är nu. Jag hade inte lärt mig hur man använder sig av sin kroppsbyggnad på ett effektivt sätt när man lyfter saker, eftersom oavsett vikten på objektet kommer det alltid vara stort och otympligt för mig (bara att bära matkassar kan vara jätte jobbigt eftersom de praktiskt taget går och släpar i marken), och jag hade inte blivit smidig från att alltid klättra i hyllor (eller på människor) för att nå saker.

Sen är jag en jäkel på kurragömma 😃

~When life gives you lemons… Chuck 'em at people~

Tina-A
1

#20: Visst är det så! Längden har ingen betydelse. Jag skulle utan att tveka kunna vara med en kortare kille. Bara för att jag tycker det är hett med lite längd betyder det inte att jag inte tycker en kort kille är het. Det ena behöver inte automatiskt utesluta det andra.. :)

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

conadrie
0

#20 Haha, jag kan faktiskt erkänna att mitt ex var typ 10cm kortare än mig ;) 

Men som du säger, längden har ingen betydelse alls :) däremot finns de ju de personer som tycker att längden är viktig i ett förhållande. Jag tycker själv det är gulligt med kortare killar, men jag föredrar nog lite längre killar. :)

iJennie
0

Min förra pojkvän var 29 cm längre än mig. Såg lite roligt ut men jag älskar långa killar och man känner sig så trygg då. Dock är jag bara 151 cm och han var 180, men men, ingen som brydde sig😉

/Kram Jennifer

Sweety
2

Min pojkvän är.. höhö.. mer eller mindre 40cm längre än mig haha.. Jag är väldigt kort och han är väldigt lång men det funkar bra iallafall. 😃

- Medarbetare på Lockar ifokus.

https://nouw.com/rosettagabriella - In och läs!

Underbarn
0

Det är väl "normalt". Jag är 160 och de flesta killar är minst 15-25 cm längre än mig. De jag har varit med har varit ca 180 cm. Och det är väl det jag föredrar! :)