Erat hår-Bildtråd
Blev så inspirerad på att se lite olika frisyrer osv, så kan vi inte lägga in bilder på vårt hår här? :)
Skriv inget alls än "Har ingen bild tyvärr" för det är ju lite onödigt ;)
~Än finns det tusentals tårar kvar~ ♥Kent♥
Såhär har jag mitt hår ibland :) Det är egentligen ganska långt dock.
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
#1 Åh va fint! :)
#2 måste än en gång säga hur cool jag tycker du är som har tuppkam! Älskar när folk vågar vara sig själva och gå emot strömmen! Du passar i det.
Mitt
🐶HUND-BLOGG (australian kelpie & golden)🙂
😊Instagram @dundee_the_kelpie, @ceciliah_98 och @ciliskaniner🤓
Sämst bild, men tog outfitbilder idag och tänkte köra med samma bild här då på mitt hår :) Jag har naturligt lockigt, men har börjat platta och sova med flätor så jag får vågigt hår istället. Tycker jag passar bättre i det. 😛 Sen har jag kort snedlugg/nästan hellugg också.
Gillar hår som ser naturligt och lite busigt ut, liksom när man inte har lagt ner en hel massa tid på det.
Fint hår alla😃
#2 Wow! Skit snyggt! :D Du passar verkligen i tuppkam!
#10 tihi :3 this is why i like gay people, they´re so sweet and nice (speciellt du :3!) :D
#13 Tänk om ens hår kunde se ut sådär när de är oplattat! *avis* :)
"I am definitely a mad man with a box." - 11th Doctor
#15 hehe tack, eller nåt ;) Tycker dock inte om det så mycket men man blir väl aldrig riktigt nöjd känns det som :)
Denna bilden tog för ett tag sedan. Nu har jag längre hår och betydligt tjockare, men jag har ingen ny bild, så denna får duga. 🙂
Mitt hår, helt naturligt och det brukar oftast alltid vara det med :)
// Vilma Lönn, Conejos Hoppkaniner
Mitt hår, ofärgat, naturligt lockigt ak. korkskruvar men det orkar inte skruva upp sig lika mycket då det börjar bli långt.. Är ganska tråkig och har håret oftast likadant de flesta dagar, svårt att göra något med mitt hår. Ganska nöjd eftersom ingen på skolan har lika lockigt, och då känns det lite "orginelt"😃 hade ingen bättre bild haha…
#23 WOW! Ditt hår är SÅ coolt! :D
Här är mitt hår för 4 månader sedan. 😃 Mitt hår växer så extremt fort, så jag har längre nu, men jag har samma färg på håret. :) För 1 år sedan hade jag 30 cm kortare. :)
Mitt hår förra året. Det var lite längre inan jag klippte av det mesta X)
Uppfödning av Belgisk Jätte, chinchilla.
http://utsiktenskaniner.weebly.com/
"The language of the heart can be understood by everyone"
Merat hår finns inte
#25 Jag är inte gay eller något, men jag har alltid tyckt att du är himla snygg 😃
Avundsjuk på ditt utséende till 100% verkligen! Och ditt hår är fantastiskt :3
Iallafall, här är väl bästa bilden jag har på mitt hår antar jag, det är btw inte min naturliga hårfärg. Egentligen är jag blond. Har tonat det riktigt mörkbrunt och det har gått bort sjukt mycket nu, så färgen ser förj*vlig ut, haha.
Bilden är tagen i slutet av Juli.
Här är mitt hår ofixat :) (brukar inte fixa speciellt mycket, bara när syrran ska fota och vill styla mig (; )
#48 Åh vad fin du är! :)
Supersöt råtta också!
#49 Tack så mycket! 😛😊
#48 H*lvete vad awesome ditt hår är! såå snyggt ^^
#51 Men åh, tack så hemskt mycket!! 🙂
#53 Har du ingen tröja på dig 🤐
#59 Ursäkta men det var väl endå en ganska dum fråga? Det ser du väl att hon inte har 😉
Bacon, svaret är bacon.
#59 Jo,d et ser du väll?
#64 Har hon inga kläder på sig.. Man får väl nt lägga ut sånt på iFokus eller? #61
…. ALLVARLIGT? man ser ju bara ryggen.
I can't drown my demons, they know how to swim.
#66 haha vad spelar det för roll? en rygg med tröja eller en utan, fortfarande en rygg. :)
Haha ja cheeses, om nån mår dåligt över att se min nakna rygg så får väl denne kontakta Sajtvärd och gnälla, så kaaaaanske hon bryr sig. ;) Seriöst. Men for the fact, jag har faktiskt en tröja på mig, den är bara osynlig. SER DU INTE DET? :O Jag tog den bilden eftersom man såg mitt hår bäst där.
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Okej…
Nerklippt bild.. vill inte visa ansiktet (XD) så jag tog denna bild.. (har dock bättre)
#54 vad är de för rött streck på din rygg?:)
Nemo, Bamse, Tage, Trixi, Sprallis ❤️
#72 Ärr efter operation. :)
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
#66 de är en RYGG! Samma sak att visa en arm..
Okej, ha den om ni vill men jag gillar inte sånt..
#75 Finns mycket jag inte gillar här heller, men vad kan man göra? Folk tycker olika.😉
Det är en rygg, hade det kanske varit en topless bild framifrån tror jag det hade varit lite opassande, men en rygg är liksom… Ja, en rygg.🙂
Okej, mycket OT nu förlåt. Ska inte kolla på ryggen
#77 tycker att du är riktigt elak mot hon som la ut den faktiskt. Usch
Har JollyJustin inte några större problem att ta itu med än att titta på en bild på min rygg som får h*n att må dåligt så tänker inte jag ödsla nån energi på att bry mig efter detta. ;) Bara enormt töntigt beteende med tanke på att man kan scrolla förbi bilden hur fort man än vill, sen att h*n har valt att tydligen fortsätta titta på bilden är ju faktiskt inte mitt problem. :) Sån bitch jag är va, haha men blir så irriterad på sånt!
// Anka
#19 #25 och #32 ÄLSKAR ert hår!😍
Speciellt du paulinabieber, du har mitt drömhår!
/Kram Jennifer
#83 😍drömhår!
Men håll dig tätt intill mig, för vi kan gå på vår egen väg.
Medarbetare på barnens ifokus
#84 Aw tack! 🙂
we're always chasing that paradise