Hjälp med skor!!
Hejsan på er alla! 😃
Jag tar studenten till våren (långt kvar, jag vet) men jag har köpt en klänning redan och har börjat spånat runt på lite skor som kan passa till min fina studentklänning😍 problemet är dock att jag inte vet vad som kan passa..Känner att jag inte kan ha vilka skor som helst för att fokuset ligger lite på klänningen liksom..
Hjälp!! Vilka skor kan passa? :)
Vad känner du dig mest bekväm i? Låga eller högklackade skor?
Jag tycker att det är viktigt att man väljer skor som man trivs i och inte får så ont i fötterna av. Det kan bli mycket stående en sådan dag och då är det ju finast om man inte ser obekväm eller besvärad ut (speciellt på alla foton som kommer att tas 🙂)
Om du vill lägga fokus på det vita i klänningen tycker jag du gör det mest genom att matcha skorna med klänningens överdel. Precis som de faktiskt gjort på bilden. Det skulle jag gjort.
#1 Juste, glömde skriva det. Jag vill gärna ha högklackat men inte sådär jätte höga…Inte så van att gå i klackskor och man går och står ju mycket som du säger så inte så hög klack..
#2 Sant!
Tänk på att man inte får lägga upp bilder man inte har tillstånd att lägga upp 😉
Lär komma ut mycket fina skor till våren, så hade nog avvaktat faktiskt, är ju mer vinterskor och så nu 🙂
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.