Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettkänsliga-rummet
Läst 941 ggr
lizzplace
1

blir så ledsen..

Skrev ut på min blogg förut och förklarade varför jag inte alltid orkar umgås med mina vänner nu när jag mår så dåligt. tyckte det var starkt av mig att våga skriva ut hur jag mår o lite så.. 

självklart ska nån vara elak och kommentera anonymt. förstår inte varför/hur människor kan vara så elaka…

blir så ledsen….

Jag ser dagarna komma och sen springer dom förbi.
Http://lizzplace.com |
/ Lizette

Disturbed-Angel
0

Jag vet hur det är, Jag har själv kämpat mot alla fördomar och elaka kommentarer man kan få. Det enda jag kan säga är att om det är någon feg stackare som sitter och skriver så är det inget att bry sig om. Vet att det kan vara svårt. Men ge inte upp! Det är bra att du vågar prata om att må dåligt. Fler borde göra det!

lizzplace
0

#1 tack! jag försöker att vara glad. var likadant en gång när jag hade tråkigt och skaffade mig en ask.fm användare. fick jätteelaka frågor, alla anonyma. förstår inte varför folk är så äckliga när dom får vara anonyma :/

Jag ser dagarna komma och sen springer dom förbi.
Http://lizzplace.com |
/ Lizette

Disturbed-Angel
0

Jag antar att det är någon som har tråkigt och försöker provocera fram ett bråk för att fördriva sin tid. Så fruktansvärt onödigt enligt mig.

Cahira
2

Stäng av anonym kommentering? :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

[rumelle]
0

Jag får nog vara lite tarvlig och säga att man får räkna med sånt om man har en offentlig blogg. Det finns alltid sådana som tycker det är kul att vara taskiga mot andra på nätet. Om man lätt tar åt sig av sånt så är det kanske bättre att stänga av kommentarer tills du känner att du kan hantera det bättre.