(X) Idag...
…dog dog en vän till familjen. Ja har känd honom sen jag var väldigt liten. Även om såhär på slutet hann jag inte säga ett sista farväl… Han var en kompis till min farfar. Han blev 68 år och dog i en hjärtinfarkt. Han har haft problem med hjärtat i hela sitt liv. Jag kommer ihåg när han brukade säga: oj vad står du har blivit! Fast vi hade träffats dör bara en vecka sen. Han såg dåligt oxå. Känns väldigt konstigt just nu? Allt har gått för fort. Han var nästan som en extra farfar. Nö jag var liten träffade jag honom sisådär en gång i veckan och ännu oftare om somrarna. Jag är lite nere just nu… Vad brukar ni göra när ni är ledsna?
Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!
Beklaga sorgen och skickar styrkekramar i massor till dig! ❤️
När jag är nere brukar jag mest bara lyssna på musik. Av någon anledning brukar Taion av the GazettE gå varm i högtalarna när jag är nere, ve t inte varför. Kanske för att den låten i sig är ganska tragisk. 🤔
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
Beklagar sorgen 🌺
När jag är ledsen och nere så brukar jag få mig att gråta med musik, filmer, serier och sådant. Kanske lättare att gråta för något annat men man har oftast det i tankarna. Det är väldigt jobbigt och hantera någons bortgång och det är inte lätt men försök att ta itu med dina känslor och inte vara rädd att känna saker men ibland kanske man inte känner något alls och det är också helt okej! Man kan även teckna och skapa saker.
#1 #2 tack så mycket
Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!
Ngt tips på låt/artist?
the GazettE - Taion brukar jag alltid lyssna på när jag är nere. GazettE i allmänhet egentligen. Lite Alice Nine, Senses Fail, Three Days Grace och ibland My Chemical Romance blir det också för mig.
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
Putt…
Varför ska man putta upp en sån här tråd ang. Någons död? Förstår inte!
#8 vill ha tips på låtar/artister:) skrev det i inlägg #5
Ok. Kommer inte på någon sorglig låt men kanske Himlen är oskyldigt blå? :)
Five Finger Death Punch har många fina låtar.. dessa brukar jag lyssna på när jag är nere.
Remember Everything
Coming Down
Far From Home
Hanna
Tack:) #10 #11