Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettövrigt
Läst 2275 ggr
conadrie
0

Julklapp till pojkvän?

Jag vet inte riktigt vad jag ska köpa till min pojkvän i julklapp.. 

Jag har funderat på att köpa en flanellskjorta till honom då han verkligen gillar de. Men han har redan så många, han har typ 10 flanellskjortor och 10 "vanliga" skjortor.. så känns lite tråkigt att köpa något som han redan har en hel del av :/ 

Han är 18 år, vilket kanske underlättar lite..

Han samlar på trilogier.. han är inte så mycket för att spela, han spelar lol då och då men inte så ofta längre sen vi blev tillsammans. Han älskar även tuggummi men känns lite töntigt att köpa något med tuggummi till honom.. haha.. vill att det ska vara något speciellt, men kommer inte på något!

Någon som har idéer? är helt tom!

[Kavring]
0

Finns ju lego star wars väckarklocka på clas ohlsson, i stormtrooper- eller darth vader-variant. Ganska roliga! Kanske nån fin duschkräm från BodyShop? Du säger att han gillar böcker? Eller menar du film? Om man gillar Harry Potter så ges de just nu ut med ett nytt omslag på de engelska böckerna. Tror det är under begränsad tid. Men det är nog lite väl dyrt… Eftersom LOTR är mycket på tapeten, så kanske nåt Hobbit-relaterat? Extended edition?

conadrie
0

#1 Tack för tipsen! 
Klockan har jag kollat på, fast jag tror inte det är någon idé till honom då jag känner att det skulle vara lite onödigt då han har klockan på mobilen hela tiden, han ställer ju aldrig om den utan han har ju på den 24/7 typ xD så han kommer nog inte ställa väckarklockan ;) 

Duschkräm.. mja.. tveksamt. Låter inte så "roligt" att få i julklapp haha xD

Det med trilogin, jag tror inte han är så mycket för böcker, men filmer vet jag att han har, alla. Ska se vad jag hittar för något, men ändå tacksam för fler tips också :D

hansson57
0

Hej.

Tuggummiautomat. Både kul och "nyttigt"🤪.

Såg precis att det fanns som köp nu på Tradera.

Hoppas att du kommer på något. Annars är min hjärna oftast fylld av idéer på lite knasiga presenter. Fråga min familj.

Kanske har du tänkt dig något mera seriöst, inte vet jag.

Lycka till

ingrid

conadrie
0

#3 Haha tack för tipset ;) men ja, jag är ute efter något mer seriöst :)

[Gladamarsvin]
3

Köp perfym och rak saker plus något gott deo 🙂

Hamsterlycka
0

Parfym går alltid hem hos de killar jag känner/varit tsm med iallafall! Finns ju riktigt fina presentboxar med parfymer just nu på t.ex Åhlens och Kicks. 🙂

Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding

Justin Bieber - 23/4 13 Hjärta

[RedHood]
0

Håller han inte på med någon hobby eller är speciellt intresserad av något? 🙂

[Tilde]
0

Jag har samma problem! Har ingen aning om vad jag ska köpa till min sambo, han önskar sig ju ingenting för han redan har allt! 🤪

Jag har tidigare gett honom:

• En korthållare med en bild på oss ingraverad
  • Ett terrarium med en orkidébönsyrsa (och jag hatar insekter)
  • En utflykt till zoo
  • En fin middag med biobesök och hela köret

Och då har jag haft brist på pengar, så jag har fått vara lite "kreativ", haha. Kalsonger är väl alltid ett säkert kort, eller en upplevelse. Beroende på om han har någon specifik hobby så kan du nog köpa något som har med det att göra.

[Kavring]
0

Matchande armband med varandras namn på i gravyr? Finns ju rätt så många unisexmodeller. En lyxig och snygg rakhyvel med raktvål och hela setet? Ex http://www.shavingbyguapo.se/category.html/rakhyvelspaket