BILLIGT smink
Vill bara tipsa till alla tjejer om elf smink som är JÄTTE billigt och bra!
Frakten kostar 41 kr men det är värt det eftersom sminket är billigt.
Själv har jag köpt smink därifrån och det tar ca 1 vecka tills man får det hem.
Gilla den här hemsidan på facebook: https://www.facebook.com/elfcosmeticsSE?fref=ts
Den behöver 900 likes innan en Stor suprise kommer, jag tror att det kommer vara 50% rabatt på allt smink så då blir det JÄÄÄTTE billigt😃
Har ni köpt från elf? Vad tyckte ni?
www.tmart.com ännu billigare + gratis frakt ;)
www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -
#1 Men inte lika bra kvalite.. Och inte så bra för huden? :O
tmart sidan visas som opålitlig enligt Web of Trust.
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
Jag handlar alltid från e.l.f. UK :)
#2 det är ju vanliga märken som loreal osv bara att det är skitbilligt, så det är ju inte dåligt för huden :)
#3 knasigt, har beställt ca 20 grejor och allt har kommit fram jättesnabbt och funkat :)
#1 Faaan ta diiiiig! :p Nu sitter jag ju och kollar massa och lägger i kundvagnen! mascaror, eyeliner, örhängen! AH jag blir galen, bättre en ebay nästan!
#6 Men man betalar väl tull om det är över en viss kostnad? Här i Danmark får inget som kommer från något land utanför EU kosta mer än 80 kr - då ska man betala tull. 😮
#7 Jag betalar aldrig tull när jag storhandlar på ebay :S
#8 Nehe. Det kanske är vanligare om paketet är från exempelvis Kina :)
#6 Man betalar tull i tmart
.
#5 Är det inte kopior?
Bor i Göteborg och här finns de elf smink och ALLT kostar 45 kr älskar de!
Nemo, Bamse, Tage, Trixi, Sprallis ❤️
Själv använder jag i princip aldrig något smink alls, det enda undantaget är att jag använder kajal ibland, och någon gång väldigt sällan mascara… Men kanske dags att uppgradera sig från H&M-kajalen, dom där elf verkar bra! 🙂 får kika
#15 Det tycker jag du borde göra! :)
#14 Jag har hört att det finns i Ica Maxi, men vet inte vilken..
Ska nu köpa från tmart, hoppas sminket kommer snart!
man betalar inte tull från Tmart :) man betalar endast för varorna, ingen frakt eller tull. Därför det är så bra ;)
#18 Det brukar ta 1-3 veckor :) snabbast för mig har gått på 2 dagar, längsta har gått på 3 veckor ;)
#19 Vad bra! :)

Är det djurtestat?
#21 Elf är inte djurtestat👍
#13 Vilken affär? Har hört att det finns på Åhléns.
//Flöffo
#1 Va inne och kollade på tmart, hittade en del kul grejer, dock hittar jag i princip bara negativa reviews om dom när jag googlar :/ folk som inte fått sina grejer, frakten tar jättelång tid, sakerna är av hemsk kvalitet etc… Har det gått bra för dig att beställa därifrån? Är lite skeptisk D:
Jag har inte beställt ännu men ska göra det i helgen :)
#24 knasigt :o jag har som sagt beställt ca 20 gånger o gått bra alla gånger :) även för mina vänner :)
#26 Konstigt… Kanske gör en liten "test-beställning" men mer än så vågar jag nog inte 🤔
Jag slog på "stort" 13 varor, 188kr :3
Jag ska nu köpa från elf då de har fri frakt i 24 timmar! Men när jag skriva in mina konto uppgifter så står det "Namn på kort", jag förstår inte vad de menar? Menar dom att jag skriva in det namnet som äger bank kortet? Tacksam för snabbt svar! :)
Tror bara ELF finns på internet, aldrig sett det på t ex. Ica Maxi heller.
#32 Jo det finns. Vet en tjej som har det på sin Ica. Inte så jätte mycket men puder, borstar osv. Har dock aldrig hittat något där jag bor, tyvärr…🙂
//Flöffo
#32 finns massa elf smink i göteborg
Nemo, Bamse, Tage, Trixi, Sprallis ❤️
#34 vart någonstans i Göteborg finns det? :)
Har aldrig sett ELF smink i Göteborg.
GILLA DERAS FACEBOOK HEMSIDA, FATTAS BARA 20 LIKES OCH SEN BLIR DET EN STOR SUPRISE!
Det finns ELF i göteborg ja :)
Men inte affärer, bara smink med ELF märket ^^
Annars kan man ju alltid gå in här och får gratis smink.. http://www.gratismakeup.se/?r=263951
visst det tar ett litet tag men det är helt klart värt det. En kompis till mig har redan hunnit tjäna 750 poäng på kicks