42.
#1 va?
Meningen med mitt liv är att påverka världen på ett eller annat sätt🙂
#2 Referens till "Hitchhikers Guide to the Galaxy" där man får reda på att "the answer to life the universe and everything" (svaret på livet, universum och allt) är 42. 😃
#1 HAHA, omg ja
Att ge mening till någon annans liv
För mig är meningen med livet att leva livet, vara lycklig och ha kul. Och skapa en familj i framtiden.
JAG tror att meningen med livet är att komma till himlen.
Behöver inga kommentarer om vad andra tycker om min åsikt :)
#1 I Bibeln står det om två björnhonor som rev ihjäl 42 barn. Slumpen? I don't think so… haha!
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus.
Ingen som helst aning. Dedär med 42 lät bra :3
Jag har länge haft drömmen om att förändra synen på god djurhållning i världen!
Men anser att meningen med livet överlag är kärlek. Oavsett om det kommer från djur, förhållanden, familjen eller goda vänner. Att älska, och att bli älskad, får en att släppa alla tvivel på sig själv. Men vägen dit kan vara desto svårare.
Och det är därför jag helst håller mig till djur - där kan man snacka okomplicerad kärlek <3
#10 HAHA THAT'S JUST PERFECT. :'D
Meningen med livet är att hitta meningen med livet.
I can't drown my demons, they know how to swim.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Beskåda, livets mening!
Portal Is Love, Portal Is Life.
Mening med livet är djuren och att jag ska vara nöjd med att vara singel Familjen och att flytta hem i från
Meningen med livet är att fylla livet med mening.
Jag tycker att man ska göra det man vill och om man inte lyckas har man ju i alla fall försökt :)
Att sätta sina spår.
Meningen med livet är lycka. I vilken form den än må komma.
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Meningen med livet är att leva och göra saker som man själv finner viktiga för att själv anse att man har levt.
meningen med livet är att ge livet en mening.
Jesus
Som Elsa skrev, att ge någon annan mening att leva.
Bacon, svaret är bacon.
#16 That's deep bro!🤔
Jag tycker att meningen med livet är meningslösheten
Nemo, Bamse, Tage, Trixi, Sprallis ❤️
Jag tycker att meningen med livet är att få uppleva saker, att ha roligt och njuta av att man faktiskt finns som en levade organism! :D
För mig är meningen med livet uppdelat i två kategorier.
Den allmänna: Att föröka sig så mänskligheten kan fortsätta finnas liksom alla andra djurarter.
och den personliga: Att få ut så mycket som möjligt av sitt liv, att bli lycklig och uppskatta allt som livet har att erbjuda - att sedan lära någon annan (t.ex. ens barn) detta.
ingen aning..
Frida