Otäckt
Jag fick ett samtal ifrån en i den killens släkt som jag haft kontakt med och typ dejtat. Jag såg att de ringde och chekade upp på eniro vem det var och såg då att de var någon i den killens släkt som ville mej något men svarar inte på de heller för de är otäckt vad hon vill mej isådana fall får hon facebooka mej men inte ringa mej på mitt nummer. Jag vill inte prata med någon från släkten utan i sådana falll han. Är nu rädd att de vill göra något mot mej! ska kontakta henne via facebook och se vad hon ville. Kan säga att jag inte har kontakt med han mer eller vill ha för den delen
Undvik honom och bli inte hans pojkvän, det räcker med killar…
På vilket sätt var det otäckt?
Att hon ringde och att hon säkert vill något typ som att skälla ut mej eller polisanmäla mej😕
Skit i det, ta det lugnt och låt bli killar nu ett ga. Ett LÅNGT tag. Ingen kommer orka hjälpa dig snart. Förlåt, men det är många som är trötta på dina killtrådar.
Bacon, svaret är bacon.
#3 För vad? Har du gjort något som går att polisanmäla? I så fall gör hon ju bara vad hon borde.
Jag har gått ur facebook för ingen av släkten ska kunna nå mej där
Nopp de har jag inte men hon kan polisamäla mej för jag jag svikit honom
Nej hon kan inte polisanmäla dig för att du svikit en person. I så fall borde hela jordens befolkning vara polisanmälda..
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
Svara och se vad han vill? Han kanske inte vill något elakt, isåfall lägg bara på.
Smsa honom och fråga vad han ville när han ringde 🙂
Tycker du är rädd helt i onödan. Hur vet du att det är något som ska hända dig? Du svarade inte och du måste vara väldigt rädd för allting för att tycka att det här är otäckt .
#3 vad har du gjort för fel?
Frida
Inget fel alls
#13 Jag tror att du bara är otroligt mycket paranoid. Varför ska du vara rädd när du inte har en anledning till det? Förlåt för hur jag uttrycker mig ne - men det låter bara fånigt.
"Hej, jag vill anmäla en person. Varför? Jo, hon har sårat min vad-det-nu-är-för-släkt…"
Nej, det går inte direkt. Man kräver en mer ordentlig anledning. Tror inte direkt polisen eller någon kommer ta en sådan anmälan på allvar. I sådana fall skulle väldigt, väldigt många polisanmäla olika människor.