Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etiketthobby-och-fritid
Läst 8376 ggr
LLLINN
3

Podcasts?

Hej alla! Undrar om det är någon mer här inne som lyssnar på podcasts, vilka isåfall?

"Haters gonna hate. Potatoes gonna potate" - Luke Brooks

8/5-13 & 1/6-13

LLLINN
1

Jag själv lyssnar jättemycket på podcasts, på väg till skolan, ute med hunden osv. Jag har lyssnat mig igenom alla Alex o Sigge, alla Fredagspodden och alla Michaela & Dasha-avsnitt.

Rekommenderar Michaela & Dasha sjuuukt mycket! Jag är själv 16 och ville gråta när jag lyssnat igenom alla avsnitt och därmed blev tvungen att vänta en vecka mellan varje nytt… De är två unga tjejer som pratar om kärlek, helt underbar podd som verkligen lyfter upp en och vägleder en när man är lost! Kärlek till dem ❤️

8/5-13 & 1/6-13

[00livia]
1

Kissie och Peter08 gillar jag 🙂

Clementinbarn
0

The going quantum podcast lyssnar jag på :)

"I am definitely a mad man with a box." - 11th Doctor

Miinto
0

Shane and firends och lyssnade på kissie och peter08 men den har slutat.

Michaela-N
0

Michaela & Dasha har jag missat totalt, aldrig hört! Ska kolla upp det.

Lyssnade mer på poddar förut, blir inte så mycket nu för tiden av någon anledning.

Inaarah
0

Lyssnar också på Michaela & Dashas. Har även börjat lyssna på Linn och Ebbas podd! Den är ganska ny, men jättemysig. De pratar mycket om vänskap, kärlek, relationer och sådär. Tips!

LLLINN
0

#6 Provade lyssna på Linn och ebbas men verkar inte som att dom första avsnitten finns på iTunes? Eller är det min telefon det är fel på?

8/5-13 & 1/6-13

Inaarah
0

#7 Tror de finns på iTunes! Jag har appen podcaster :)

jojjon
0

Åh, jag vill tipsa om Isabella och Rebeckas podcast, OMG älskar den!!! :')

jojjon
0

Hör ihop med den jag postade ovan

Isabell Adrian (Hollywoodfruar) Och Rebecka Stella (Bloggare och har gjort en kollektion för Nelly nyss) :)

Lyssnade på Linn och Ebba förut men tycker det riktar sig till lite yngre. 13, 14, 15 ungefär :) (Är 18)

[zandra0520]
2

Hur laddar man ner podcasts? 🙂

LLLINN
0

#11 Har du iphone så finns appen Podcaster som är kopplad till iTunes, men om du har android så brukar dom flesta poddar finnas att ladda ner på appen Beyond Pod! :)

8/5-13 & 1/6-13

:holmgreen:
0

Har aldrig lyssnat på podcasts, inte känt att det är något för mig, men nu ska jag faktiskt testa! Kan ju inte dissa innan jag har testat liksom! ^^