Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettböcker-film-och-musik
Läst 671 ggr
[Xani]
0

Behöver uppdatera min spotify-lista!

Jag är ett typ träningsfreak men jag klarar inte av att springa utan musik för då är det så sjuuukt tråkigt. Men nu har jag lyssnat på min "tränings"-lista så många gånger att jag börjar tröttna på låtarna.

Det jag behöver är alltså tips på låtar som taggar igång dig. Som gör att man orkar springa lite längre fast man egentligen är svimfärdig. Tipsa på friendos!😃

:holmgreen:
0

Ett band som återkommer på min spellista är Volbeat. Bläddra igenom deras låtar och se om du hittar något passande. :)

Saaara
0

Sandstorm (Bästa träningslåten) Drängarna - Jösses lilla flicka Pittbull (?) - Timber - Dobt stop the party AJR - Im ready Caramba - huba huba zot zot Rihanna ft Eminem - Friends with the monster's under my bed Drängarna - om du vill bli min fru Lady Gaga - do what you want with my body Flo rida - I cry David guetta - Titanium - memories - Turn me on - The world is mine Calvin Harris - Sweet nothing Oliver De ville - silent running Eddie meduza - Josefin - gasen i botten - ragga runt - julesång LMFAO - Shots - Sexy and i know it Im a trumpsta motherfucker Will.i.am - Hello Duck sauce - it's you Norlie & kkv - tröjan du hatar Avicci - Wake me up Stiftelsen - nu får du gå hem Parov stelar - booty swing

Sara

Nattglimskaniner.webbnode.se

[Xani]
0

#1 & #2 Tack så mycket, ska se om det är något!🙂

[Xani]
0

#4 Oooh tack! Mycket bra där😃