Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikett: kropp-och-själ
Läst 1401 ggr
[Gladamarsvin]
0

varför tittar alla på mej?

Alla tittar på mig ute och i gymnasiet varför tittar alla på mej? Är det bara för jag snusar och är tjej ? Jag hatar att alla tittar på mej! Jag är inget att titta på!

Hanna
14

Tror inte folk tittar på dig mer än något annat, utan att du bara gör en stor grej utav det.

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

Fridaaaa
3

Jag tvivlar på att alla tittar på dig.
Och vissa är mer nyfikna än andra, av olika anledningar. Dessvärre inget man kan göra något åt.

Finns en del tjejer som snusar så tror inte att det beror på det.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[MiniPim]
20

Varför skullle det vara för du snusar? Det känns som du typ är stolt över att snusa för du skriver det överallt.. Men dom kanske tycker du är fin?

[Gladamarsvin]
0

Okej upp det finns tjejer som snusar vilket är roligt att se att det även finns tjejer som gör. #2

[MiniPim]
21

#4 Roligt? seriöst, det är äckligt

Fridaaaa
14

#4 Nja jag personligen tycker inte att det är särskilt roligt att se.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Naathaliiiie
11

hur ska vi ens veta varför folk du träffar stirrar på dig?

Frida B
6

#4 det är verkligen inte roligt, tycker det är bra att så få tjejer snusar.

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

[MikeW]
13

Vet inte varför dom kollar på dig, men kan personligt säga att alla i hela skolan kollar på mig. Men det är för att jag är så grymt snygg 😎 #imsexyandiknowit Lol skoja… Ingen kollar på mig .-.

Arinya
6

Man tror oftast bara att personer kollar på en eftersom när man får känslan av att någon kollar på en så kan de vara att dom kollar förbi dig. Men när du sedan vänder dig om för att se vem som "kollar på dig" så kollar personen givetvis på människan som vänder sig om.

Gaiezza
2

Alla kollar på mig för att jag tydligen är en bitch.. Inte så kul dock, men jag slipper kaxiga personer runt mig ;) Nejmen det kanske är ditt beteende? Hur är du mot andra? Tror knappast att det är för att du snusar.

Bacon, svaret är bacon. 

:holmgreen:
5

Fråga inte oss haha, fråga dem! ;)

[rumelle]
4

Det är vanligt att man kollar in andra i tonåren. Många är osäkra på sig själva, många vill vara coola, många vill passa in, och då brukar man spana in andra för att se så att man själv inte sticker ut alltför mycket eller för att få idéer om kläder, smink, frisyrer som man kanske skulle passa i. Och ibland känns det som om alla stirrar på en fastän de kanske inte alls gör det. Om du har fem prillor i på en gång kan det vara så att din läpp sticker ut som på en lama och då kan det vara en anledning till att folk tittar en extra gång. Ta det som en komplimang att folk uppmärksammar att du finns där. Värre vore det kanske om man var som osynlig för andra.

Saaara
0

Dom kanske kollar in dej för att du är jävligt snygg eller att du ser lite rolig ut. Jag kan titta jätte mycket på andra snygga personer å tänka hur man kan vara så perfekt. Kan även stirra på fula personer. Ibland även negrer, kineser osv av någon anledning. Eller någon som har en rolig frisyr eller hårfärg. Att man är super lång eller superkort det kan också locka till sej blickar.

Sara

Nattglimskaniner.webbnode.se

Underbarn
14

Dom stirrar väl för du har så vidriga tänder efter all snus. Vild chansning eller hur ska vi kunna veta. Jag får blickar när jag åker runt i min bil, liten tjej i stylad pampig bil. Stirras inte när jag kommer i mammas saab. Men allvarligt att folk stirrar behöver inte alltid vara negativt