OT horwse spelet
hej! Har du en användare på online spelet horwse jag kan få ta över?
hör av dig till mig!
Putt
Varför gör du inget eget konto? :) Jag heter zandra0520 om du vill bli vän :)
vad är det för spel?
#3 man börjar med en häst.. Gör uppdrag och får sedan fler o fler hästar! Superkul o gratis!! #2 har redan en användare… Vill ha en till fast kanske en där den gamla ägaren av användaren kommit längre in i spelet?
#4 Man får inte ha fler än en användare. Du kan bli avstängd.
Medarbetare på Hundparkour.ifokus
Jag tänkte sluta på min första nämligen
#6 Varför skrev du då att du vill ha en till? ''har redan en användare… Vill ha en till''
Medarbetare på Hundparkour.ifokus
Jag visste inte att man inte får ha mer än en. Var står det på horwse? Men har raderat min gamla (:
En liten varning, dom på howrse är jättestränga med reglerna och så :S Spelade det innan, inte nu längre men jag har kvar användaren som jag kommit långt på men jag har nu tröttnat lite :(
allmänna vilkor:
7.2 One sole account per Player
Once a Form has been completed, an Account is allocated to the Player summarising their preferences.
OWLIENT reserves the right to temporarily suspend access to the Account or to certain functions of the Game without notice for maintenance purposes. The unavailability of the Game will not give rise to any right to compensation.
Each Player may only register once for the Game, and may only hold one Account.
Jag ser dagarna komma och sen springer dom förbi.
Http://lizzplace.com |
/ Lizette
aha, aja… Har raderat min användare nu
Jag har en jag inte använder men har lagt ner väldigt mkt tid och även pengar så kommer tyvärr inte ge bort det :)
Jag ser dagarna komma och sen springer dom förbi.
Http://lizzplace.com |
/ Lizette
#så synd!
Eftersm att jag nu varit så dum att jag lagt ner min gamla användare söker jag en ny… en där du som förra ägare kommit lite längre
Jag har en men är tyvärr såpass långt kommen att jag inte ger bort det "hux flux".
-
#14 synd (,: Söker!
putt
Är det inte roligare att ha en där man jobbar själv? Då känner man ju sig extra stolt om man får en "duktig" häst och få har man iaf gjort något ;)
#17 haha, jo.. Fast howrse är lite tjatigt då man inte kan köpa hästar på aktion för ens på ens 10e dag och inte få det och det efter typ 20 dagar. Så jag söker en som inte vill ha sitt horwse konto o spelat kanske ett halv år eller 2 år. Spelar ingen roll (:
#18 Men dom som har spelat så länge vill nog inte ge upp sitt spel bara sådär även att man har slutat spela, jag är en av dom :/
#19 fast jag kan ocså tänka mig byta.. så att en tjej tänkte ge sitt spel på howrse till mig och för det skulle jag skicka ett par snäckor (snäcor, exotsika levande husdjur)
men sen så kronglade det sig med hennes inloggning
#20 Swriöst, ger du något levande till någon för att få någon sak på ett spel?
Jag spelar Howrse och är väldigt aktiv med regler och allt sånt. Det står att man inte får byta pass mot riktig valuta . Då tror jag det gäller för konton också. Det står väl också att man EJ får ge bort konton . Sedan så är det helt löjligt och (förlåt) otroligt korkat att byta levande varelser mot ett spel konto som kan bli raderat när som helst.
#21 22 bättre än att koka upp dem. Jag behöver bli av med snäckorna. Som egentligen var min kompis men jag som är för snäll ibland sa ja till att få dem. Så nu har jag inte 10, utan 20 snäckor hemma.
#23 Det är därför man ska tänka efter innan man tar emot djur. Stora eller små. Du gjorde inte det och det är helt respektlöst att ge bort levande varelser mot ett spel konto som kan raderas om Howrse teamet får reda på att du har bytt LEVANDE varelser mot ett konto.
#24 Men det är ju samma sak som att ge bort det gratis. Förutom att jag tjänar lite på det. Jag tog emot snäckorna för att de annars skulle dö och du har inget med det att göra. Det är inte så att jag byter bort de mot ett spel. Utan att jag mer passar på att få köpare om någon vill ge bort sitt spel till mig.
Eftersom detta nu verkar vara väldigt allvarligt att ge bort howrse spel kan denna tråd raderas
#25 Det står i reglerna på Howrse att man ej får byta konton, byta pass mot URL valuta eller ha multikonton. Du borde respektera reglerna på ett spel om du tänkt spela det.
#26 du behöver inte förklara mer. Jag ser vad du skrivit och alla andra skrivit. Du borde öva på att inte skriva och upprepa saker som andra redan skrivit. Jag förstår vad ni skriver och jag ska inte ta emot något konto
#27 Jag tyckte att jag behövde upprepa det och att omformulera det.
#28 okej
Denna tråd kan tas bort
Tråden låses på TS begäran.