Ny på sajten!
Hejsanhoppsan!
Jag heter Juni, vet egentligen inte varför jag valde Xani som användarnamn men aja så kan det gå när man inte har någon som helst fantasi!😃
Varför jag skriver detta inlägget vet jag inte heller, men jag ville antagligen presentera mig eller något!😉
Har skrivit lite fakta om mig i min presentation men om ni undrar något mer så skicka iväg ett PM eller fråga i det här inlägget🎧
Vi ses förhoppningsvis i någon av trådarna, pusshej😊
(Och ja, jag gillar att missbruka smileys)
Välkommen:)
Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!
Välkommen! Hur gammal är du?
Don't just sit there and hope to become something, fight for it.
#1 & #2 Tack!
#2 Jag är 15 år.🙂
Välkommen!! Hoppas du trivs här i våran lilla(stora) familj :D
Det ända man kan säga är varmt välkommen och hoppas att du trivs på sajten :)
#4 Hihi tack! Kommer säkert trivas i TiF-familjen!😃
#5 Tack så mycket!🙂
Juni kan nog vara det finaste namnet någonsin, hjärtligt välkommen till TiF! :))
*dubbelpost*
#7 Haha tycker du det? Lite fail att jag fyller år i September bara😉
Tack så mycket!
#9 Ja! superfint! och september är en bra månad att fylla år i ;)))
#10 Haha ja, vi septemberbarn är ju ganska awesome iallafall!😉
Välkommen! :D Och ja, Juni är verkligen ett fint namn!
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
#12 Tack!😃Och tack, hihi😊
Hahahahaha #7 Har inte sett någon trådsmala du kommenterar som inte har dubbelpost av dig ;) Helt klockrent! TS välkommen, du kommer säkert stortrivas med sajten :)
Bacon, svaret är bacon.
Välkommen hit! Hoppas du kommer trivas här, och är det något du undrar över eller har synpunkter på, så är du mer än välkommen att slänga iväg ett pm till antingen oss Medarbetare eller satjvärden. 👍
#14 Tack, det tror jag med 🙂
#15 Tack, PMar om jag undrar något!🙂
#14 Hahahahahhaha men sluta mobbas, min dator är eterbliven, ok ok ok????