Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettkropp-och-själ
Läst 1402 ggr
lovelyhamster
0

Min lärare..

Hej! Jag har någon konstig känsla för min lärare. Jag liksom. Hon känns som min mamma. Jag gillar henne jätte mycket. Och varje gång jag träffar henne blir jag liksom helt varm och försöker prata söta saker och roliga saker om mig. jag vill att hon ska tycka att jag är söt och ska tycka. Åå ett sånt barn vill jag ha. Varför tänker jag så? själv har hon inget barn.

RobinEH
9

Hur är din relation med dina föräldrar, specifikt din mor?

Jag tror, jag tror på vintertid och ishalka.
Sajtvärd på Träning och Hälsa

lovelyhamster
4

Jätte bra. Hon älskar mig och jag henne. pappa också!!!!!

[Tilde]
9

Äh, tycker inte det är så konstigt. Lärare umgås man mycket med under grundskolan och även gymnasiet och såklart vill man att de ska gilla en. Vissa lärare får man väldigt bra relation till :)

Inaarah
6

Nä, jag håller med Tilde, det är nog inte så konstigt. När jag gick i högstadiet fick jag en jättebra relation med min dåvarande mentor, och fastän jag gick ut grundskolan för ett par år sedan har vi fortfarande kontakt och ses lite då och då. Det tycker jag är jättekul! Det är väldigt värdefullt att ha bra kontakt med andra vuxna, utöver sina föräldrar. :) Min pappa är högstadielärare och det är lite samma där. Det är många elever och f.d elever som hör av sig eller kommer hem till oss.

lovelyhamster
0

Nu ska hon snart bli mamma ledig.. så efter julovet kommer hon inte komma på ett eller två år.. VAD FAN SKA JAG GÖRA? Jag kommer att tycka att skolan är så himla tråkig.. För varje dag tänker jag att " idag kanske jag träffar henne" Och då blir skolan dubbelt så rolig och jag jobbar bättre. SNÄLLA HJÄLP! Mitt hjärta blöder😢

lovelyhamster
0

Putt!!!

lovelyhamster
0

Snälla svara någon!!

lovelyhamster
0

Är det helt dött eller!!!?

[MikeW]
5

Ta det lugnt. Det kan ta tid att få svar, ha tålamod. Det kan ta någon timme innan någon svarar ibland.

lovelyhamster
0

Ja men nu är klockan snart 4… och skrev inlägget igår!

linn8
2

#10 eller så kanske det är så att det är svårt att svara på:)

Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!

tonååring
3

Det finns inte direkt något vi kan göra åt att din lärare kommer bli mamma ledig.

:holmgreen:
1

Alltså, varken du eller någon annan kan göra något åt att hon ska vara mammaledig. ^^