Gina Dirawi
Är det bara jag som ÄLSKAR Ginas humor? Hon är så skön!
Här är en utav mina favoritvideos av henne (3 år gammal):
http://www.youtube.com/watch?v=-dsn-sbMTdY
Vad tycker ni om Gina?
Jag har inte kollat på många av hennes videos, men de jag har sett gillar jag, hon verkar vara en riktigt skön människa! Och som programledare tycker jag att hon är asbra, älskar henne!
Jag ser faktiskt mycket av mig själv i henne! Det kan va därför jag tycker att hon är så bra haha 😎 Nu låter det som om jag älskar mig själv lite för mycket kanske haha, men det jag menar är att hon är en sån person som verkar vara min typ av människa. Med hennes humor tex. ^^
Jag tycker att hon gjorde ett fantastiskt jobb i melodifestivalen, men när jag tittar på hennes videos tycker jag mindre och mindre om henne. Hon är så sjukt rasistisk. Hon säger att alla svenskar är på ett sätt, och att alla utlänningar är på ett sätt. Hon har sjukt mycket fördomar om allt och alla. Jag tycker bara att hon verkar vara en väldigt taskig människa.
Medarbetare på Pokémon iFokus
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Älskar henne, så jäkla skön! Kollar alltid på henne när jag har tråkigt och skrattar alltid lika mycket åt hennes "turk skådespel" hon verkar som en väldigt skön person :)
En av alla hennes videor jag älskar c: Tror man behöver lite hmm vad ska man säga, man får ta hennes videor med en gnutta salt om man är känslig för rasism.
Klart att laxen ska ha en jolle
Jag älskar också hennes videos, hon är grymt rolig! 😃Och det där med att hon skulle vara rasistisk… Alltså jag tycker inte att det där är rasism, för hon säger ju inget som är illa menat egentligen. Jag tycker bara att det är humor och jag tycker faktiskt att det är lite skönt med en människa som inte är så himla PK hela tiden och vågar driva lite. Istället för att göra en stor grej av de stereotyper som redan finns i samhället skämtar hon med dem.