Tur på första försöket
Är det någon av er som har stannat med er första partner under flera år? Kanske gift er? flyttat ihop? osv?
Kan man ha tur på första försöket?
Jag känner ett par som blev ihop på högstadiet och snart fyller 40.
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
Jag träffade min första pojkvän när jag var 16. Jag var även hans första flickvän. Till sommaren firar vi 10 år som par och tänkte göra det med ett litet bröllop. :)
Jag och min man träffades 2008 när vi var 15 respektive 18 år 🙂
Han är min första partner, men jag är inte hans första (vilket ju inte är så konstigt med tanke på åldersskillnaden).
Och tja, vi förlovade oss 2010, flyttade ihop 2012 och gifte oss nu i somras, efter fem år tillsammans. Två katter har vi hunnit med att utöka vår familj med, och vi har flyttat till större.
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Mina föräldrar träffades när de var 16 (mamma) och 18 (pappa), och idag är de 40 och 42, så de har varit gifta i.. 20 år nästa år tror jag det blir. Tror mamma var min pappas första partner, men mamma hade haft en innan.
Min syster och hennes pojkvän blev ihop som 14-åringar och är nu 22 år och letar lägenhet tillsammans :)
Min faster och hennes man var high school sweethearts och är fortfarande tillsammans (och gifta med barn), så förmodligen hade de ingen seriös relation med någon annan tidigare än så. :)
Jag är inte tillsammans med min första partner som så, men min första riktiga kärlek är han allt. 🙂
Vad glad jag blir av att höra alla era berättelser, fyller mig med lite hopp haha 🙂