Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettstudier-och-utbildning
Läst 1022 ggr
[Ympulse]
3

Snabbare skoldagar

Hejsan folket.

Skolan är ju som bekant långt ifrån rolig för alla, så jag tänkte att vi kunde dela med oss av våra bästa "få skoldagen att gå snabbare-tips"!

Kan börja med ett tips som verkligen fungerar för mig:
Om man är på G med någon eller bara är kär, tänk dig att ni är tillsammans och att du tar med personen till din skola (såvida ni inte redan går i samma). Jag brukar tänka mig att jag sitter i hans knä medan jag arbetar, att vi myser under de mindre intressanta filmerna och att vi helt enkelt lullar runt i korridorerna som ett sött par hela dagen c:

BRING IT ON!

hahael
4

#1 Haha aww va sött, måste jag prova xD

Jag brukar drömma mig bort till något kul jag vill göra eller ett roligt minne med någon kompis. Annars kan man tänka vad man ska göra efter skolan och så.

Klart att laxen ska ha en jolle

tusstuss
3

Alla våra klassrum har STORA fönster som gör att man kan se ut på alla människor som går på trottoaren. Jag brukar titta på vad alla människor har på sig, fundera på var de gör på fritiden, vad de heter osv…

Portal Is Love, Portal Is Life.

Thildalulu
4

Gör det bästa av tiden och spring runt och härja :p Nä men de är väl ungefär vad jag gör.

Jesperlinden97
1

Mina skoldagar går sjuuukt snabbt, estetlinje all the way <33

You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus

Cederin
1

#4 Hehe håller med, iallafall de dagar jag bara har konstkurser. En tretimmarslektion känns som bortblåst!

Medarbetare på Naglar och Hår

[Ympulse]
0

Åh, längtar till gymnasiet :c

Fizzy
1

Gymnasiet var bättre än grundskolan för min del. Där gick tiden snabbt annars så satt vi på internet med våra laptops om dagen var seg. (Gick IT och teknik utbildning)

Finns inte mycket som skyndar på tiden direkt men man kan alltid sysselsätta sig med att rita eller skriva en liten berättelse.

May the Gerbils be with you :3

[Kakanbieber]
1

Pratar, räknar, tänker bra tankar eller dagdrömmer.

Jag dag drömmer lätt nu för tiden xD

Nu när man gillar en….

[Ympulse]
0

#8 Håller med, allt är mycket lättare när man har en särskilt person att tänka på ^^ Fast mina tankar faller mest på djur nuförtiden.

[Kakanbieber]
0

Jaha. Detta tänker jag mest på inder dagarna i skolan:

Att jag glömt något

kompisarna kommer skvallra

Den jag gillar kanske inte gillar mig

Justin bieber

Hundar

Djur

Andar/ döden

Ledsen

Uttråkad