Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikett: kropp-och-själ
Läst 7102 ggr
HejPåDig
0

Vad är ert största bekymmer just nu?

Somsagt, vad är ert största bekymmer just nu? Det kan vara allt ifrån att ni inte orkar resa er upp ifrån soffan, att godiset är slut eller större saker!

Wanzel
7

Att jag snart åker utomlands i 3 veckor, och undrar hur jag ska klara mig utan min pojkvän, hahah.

#FörstaPojkvännenProblem 😛

Fridaaaa
1

En person som inte förstår sitt egna bästa och som nekar till saker som det finns vittnen och bevis på. Så himla lack just nu!

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[liisssaaaa]
0

att jag saknar en otroligt mycket fast han är skit döm mot mig :( att jag ska flytta snart och aldrig mer få se han heller :(

Jessicahagstrom94
1

jag orkar inte gå och lägga mej fast jag måste..

Anoki
5

Att jag kommer stå med tre kaniner i ösregn imon, 7 timmar. Längtar.. x)

Peak303
0

Att jag har för dåligt självförtroende.

Och att jag vill ut och springa men vill inte då det är en stor festival här i byn O_o

-'  Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt 

Ratzo
0

Att jag är uttråkad.

I can't drown my demons, they know how to swim.

Jeuni
0

Att sommarlovet kommer vara dötrist.

m4rkus93
0

att jag har en på jobbet som ger mig mer jobb genom att göra allt dåligt och inte orka bry sig så jag får gå efter och göra om allt samtidigt som jag ska göra alla mina sysslor och denna person går 5-10 min för tidigt varje dag samtidigt som jag jobbar över minst 15 min varje dag men oftast ca 1 timma övertid varje dag… -.- samtidigt som chefen är bortrest så finns inte så mycket som kan stoppa personen från att vara lat -.-

Thatgirl
0

Att jag måste gå upp klockan halv åtta imorgon..

Don't just sit there and hope to become something, fight for it.

Smullis
0

Att gerbilerna inte blir sams ~:/

/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡

[okänd15]
3

att jg måste gå ner 15 kg minst innan augusti:( hahahahahhaha

m4rkus93
0

#12 jag gick ner 16 kg på 2 veckor så inget är omöjligt…

[okänd15]
0

#13 antar då att du inte åt nånting lr?

m4rkus93
0

ja…

jojjon
1

Att jag troligtvis har hittat min brors katt..var ute med hunden och såg honom två gånger men var lite rädd för hunden så fanns inte en chans att han skulle komma fram till mig så gick hem, lämna hunden och gick tillbaka men nu är han inte där.. :( (Han har varit borta i ca 1,5 månad)

SplaxX
1

Att jag är hos några kompisar och kan därför inte lägga mig i min säng och sova D:

[rumelle]
1

Pengar

Klara.b
0

Splittringen när vi börjar igen nästa år. Har aldrig kännt att jag har haft så bra vänner, och nu ska vi till nya klasser😭

Mvh Klara, Musse, Hedda och Rabalder.

Nwmo
1

#13 Jag gick ner 2 på 2 veckor och kände mig stolt. Partypooper :c

- Emil

[00livia]
2

Att det finns så många marsvin (och andra husdjur i övrigt) som inte har  det ultimata hemmet… Små burar, fel foder, inget sällskap osv. Det är mitt största bekymmer. Man vill bara ta hem allihopa och ge dom allt dom behöver. Så deras korta liv blir det bästa det kunde fått :c. Usch, gör riktigt ont att se t.ex blocket annonser ibland.

Tokyo
7

Att jag har en s.k Bostonkorsett (google finns ju om man inte vet vad det är, haha), pga att min rygg är sned = skolios.

För det första så skaver och klämmer den, jag kan knappt andas i den osv, för det andra måste jag ha den 20 timmar om dygnet i 1 år.

Och för det tredje kan jag inte vara med på allting som alla andra gör eftersom jag inte kan böja mig över huvud taget, jag har ont hela tiden så jag orkar helt enkelt inte och jag måste ha hjälp med att sätta på den, så jag kan inte direkt ta av den och vila lite och sedan sätta på den själv, utan en vuxen måste hjälpa mig.

Och det är anledningarna till att jag hatar mitt liv just nu… 😡

Den 30 januari 2014 hoppas jag på att jag blir av med den/att jag redan blivit av med den. Då kan jag må bra igen och göra precis vad jag vill, utan att den sätter stopp för det. 

Och förresten, en sak till. Jag gråter mig ofta till sömns för jag vet liksom att jag inte kommer bli av med den på jättelänge och att jag kommer ha ont dag in och dag ut i flera månader till.

Fast det som jag är mest ledsen/orolig för är att jag inte vet ifall jag kommer bli opererad efter detta eller inte, och om jag blir det så har allt detta varit i onödan. Jag tror det stod att ca 45 grader eller mer opererar man oftast, fast jag tror det är lite upp till patienten också. Har man inte ont av den eller så finns det väl ingen anledning till operation? Om man kan röra sig normalt och inte har ont som sagt, eller?

Åh, har så många frågor jag inte kommer få svar på. Men jag ska ha den tills jag växt klart vilket jag tydligen gör när jag fyllt 13? Det är vad dom tror iallafall. För efter jag växt klart kan ryggen inte bli snedare/värre än den redan är, och just nu har jag 26 grader när jag röntgar ryggen utan korsetten på och 20 när jag röntgar med den på. Vilket betyder att den iallafall stoppar ryggen från att bli snedare, men jag vilar ju ett par timmar per dag och då kan det ju hända saker, ett tal som kom upp i mitt huvud för ett tag sedan var 29. Och det är väl inte hela världen, men ÅÅYHÅHJPORTHRKF jag orkar inte. 😭

Blir så sjukt avundsjuk på er som erat största problem är typ att ni är uttråkade, vill f*n dö ibland. USCH.

Quenzi
0

Att jag måste städa idag.

PJUM

[Taxie]
5

Att en turk tog min tvätttid så att jag inte kan tvätta min pojkväns varselbyxor som han måste ha rena till jobbet imorn. De är fulla i sand och lera 😛

Fridaaaa
1

#13 Dock verkligen inte bra för kroppen…. Så verkligen inte att rekommendera eller sträva efter.

#12 Gör det långtsamt och sätt upp delmål 🙂

Jessicahagstrom94
0

jag vet inte hur jag ska må, blandade känslor i djurlivet.

[MikeW]
0

Livet är tråkigt just nu. Saknar skolan xD
Lite lustigt att jag SAKNAR skolan.. Jag som alltid har hatat skolan och alltid skolkat. o.O

[okänd15]
1

Mitt största beskymmer idag är alla mina beskymmer! haha

Pennybus
7

Att jag måste gå på toa men orkar inte

"i'm not scared of dying but i'm awfully terrified of dying alone"

Duvethon
0

Mitt största bekymmer för stunden är att jag måste packa, men orkar inte. Mitt största bekymmer för övrigt är att jag känner mig ensam..

Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.      

CupcakeGod
0

#29 Haha samma här :D

DenisVF
1

Just nu är det att min kusin är påväg hit och jag ser ut som vet inte vad. Måste gå och borsta tänderna, men är för lat. Känner även att jag gått upp lite efter alla slöa dagar och glassar jag stoppat ner mig. Så börjar bli lite stressad eftersom jag åker till spanien om typ tre veckor så måste nog ut och springa. Men vill inte att mina små bröst ska bli ännu mindre…….. AWKWARD

Inaarah
1

Hm.. Att jag gör första passet på sommarjobbet imorgon.

[Justie]
0

Jag har sjukt många skoluppgifter i rest som måste in under sommaren, men jag kommer åka utomlands i 5 veckor…

Spruca
0

Jag är skittrött men kan inte sova så har bara suttit i soffan hela dagen. Har jättemycket ångest och jag känner mig lat och fet :(

Spruca

m4rkus93
0

#25 nej jag vet men va riktigt deprimerad då och ville knappt vara vaken typ…

semenius95
0

Att jag ska få sova ensam inatt :(

Pennybus
0

Att jag är vrålhungrig, gfghjshfske

Frida B
7

att min hamster klättrar på mitt huvud…

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Jessicahagstrom94
0

Att jag inte vet om ett minneskort till kameran räcker i Grekland.. Hmm.. jag fotar väldigt mycket ju! hinner inte köpa ett till..

:holmgreen:
10

Ingenting faktiskt! Hakuna Matata ❤️

Frida B
0

Just nu: Är för trött för att sova :O

_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Jessicahagstrom94
0

Att jag åker till Grekland imorgon och fortfarande inte vet vad jag ska ha med mig.

Tregly
0

Mitt största bekymmer just nu? Hmm.. Ska flytta inom närmsta veckan. Orkar inte tömma mitt rum ännu en gång, men förhoppningsvis blir detta för sista gången på ett tag. Är femte gången jag flyttar på ca 1,5 år nu. Haha föräldrar asså, dom vet inte hur dom ska ha det 🤓

Nästa bekymmer blir till höst när jag ska till Irland och praktisera. Ska ta mig själv från flygplatsen i Irland till min praktikplats genom att åka buss med bara en liten beskrivning på engelska till hjälp 🤔

Ett bekymmer som alltid följer med mig är ensamheten.. Den kommer jag inte ifrån hur många personer jag än umgås med. 

Sista bekymret är att jag är så trött! Orkar inget mer, har inget driv längre 😴

Never judge someone. You don't know their history.

Seriously, you don't!

Jojaton
0

Hm, största bekymret just nu är väl vad jag ska göra till hösten. Vill så gärna flytta till Göteborg, men har egentligen inte någon att flytta med (förutom en kille som jag lärde känna i vintras, vi är sjukt bra kompisar men känns ändå skumt, och trots att han sagt flera gånger att jag borde "hänga med upp till göter" så vet jag inte om han verkligen vill att jag ska hänga med) och vågar inte göra det själv. Pallar inte vara kvar här nere ett år till.

Johanna - Instagram

[tråkig]
0

Är hes och kommer bli ännu hesare i morgon =)

Wanzel
1

Jag vill gosa, men pojkvännen är på dreamhack 😕

#40 Du kan ju köpa ett nytt i Grekland ifall det skulle bli fullt!

Pennybus
0

Att folk är så jävla arroganta och att jag antagligen ska träffa en vän om 1½ vecka för första gången, honom har jag känt i 3 år nu tror jag. 

Att jag har huvudvärk men fortsätter ha på hög musik så jag slipper tänka på äckelångesten.

makeupbox
0

Att jag from måndag måste vara ifrån min pojkvän i 2,5 vecka då jag ska till Rhodos. Vi har som längst varit ifrån varandra i en vecka och det var då vi varit ihop i typ två veckor så det känns som en helt annan grej nu.
Vet inte hur jag ska överleva 😢

BonaDea
1

Mitt största bekymmer är att jag är kär. Så sjukt dålig timing och jag känner mig mest ful och jobbig. Men samtidigt hoppas jag ju att det ska bli något. Det tar bara så extremt mycket tankekraft! -.-

Och så det där med sommarkursen. Jag går en kurs på högskolan nu på sommaren och det är bara så sjukt frustrerande och energikrävande! Men kul också förstås!

Hälsningar Johanna

Min blogg: teamvinter.blogg.se

makeupbox
0

#50 jag är alldeles säker på att du är alldeles fantastiskt söt & snygg! och inte alls jobbig.

BonaDea
0

#51 Åh, men vad gulligt av dig! Tack, vad glad jag blev nu!

Hälsningar Johanna

Min blogg: teamvinter.blogg.se

signin
1

Att mina pengar är slut. Och att pappa ljuger hela tiden.

[tråkig]
0

Att halsen är knäpp på mej just nu:-)

Sweety
24

Kondomen sprack..

- Medarbetare på Lockar ifokus.

https://nouw.com/rosettagabriella - In och läs!

Revolt
0

Att de kliar i mina ögon, svalg och är skitsnorig pga. allergier och det är så sjukt jobbigt för vet inte hur jag ska medicinera klådan i halsen/svalget -.-

~Än finns det tusentals tårar kvar~ ♥Kent♥

[Taxie]
0

Att jag är sugen på glass eller nåt gott att äta men har inga pengar till det…

Cazzos
0

Mina armar och min syster 😮

BeccaTilda
0

Det som oroar mig mest just nu är att jag inte ska klara min uppkörning!! Är sååååå nervös :'(

sasha_setter
2

#59 Jodå! Du klarar det! :) Jag är jätte nervös inför imorgon, men samtidigt överlycklig och längtar ihjäl mig! 15 h & 8 min kvar!

Hälsningar Sasha, Zally och mig!

[Taxie]
0

Det knakar i väggar och tak i gäststugan… vilket stör mig för fick veta att det finns mycket fladdermöss här på nätterna. Jag tänker på det + att jag inte kan somna utan min pojkvän. Är i Yngsjö som ligger i Skåne… 50 mil hemifrån så kan inte direkt gå till pöjken min xD ska åka hem om en vecka. Förutom det så gillar jag att vara i Skåne :)

LLLINN
0

Att jag inte har varit janoskianator så länge som jag hade velat

"Haters gonna hate. Potatoes gonna potate" - Luke Brooks

8/5-13 & 1/6-13

FlutterShy
1

Att folk och djur dör/råkar ut för olyckor runt omkring mig nu förtiden lika ofta som.. vetefan.. Men ofta!

Uppfödning av Belgisk Jätte, chinchilla.
http://utsiktenskaniner.weebly.com/

"The language of the heart can be understood by everyone"

[MiniPim]
0

ATT JAG ALDRIG KOMMER KUNNA GIFTA MIG MED DEN JAG VILL </3

0

#64 Varför? :O

Frosstis
2

ATT JAG ÄR SÅ FRUKTANSVÄRT KÄR I HARRY STYLES OCH ALDRIG KOMMER FÅ HANNNN

Afturelding
0

Det behöver städas, men det är för varmt för att man ska orka städa en längre stund :( Jag gillar inte att ha 28 grader inne.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

BeccaTilda
0

#60. Å jag vill!! Klarar jag det inte nu finns det ingen tid förrens i början av september, och då får jag göra om skrivningen me :'( Vad händer idag?? :D

[MiniPim]
0

#65 det är keegan allen, du kanske förstår nu ;)

Loveofmylife
0

Träningen är nog mitt största bekymmer just nu. Vill ha resultat, bättre tider i löpningen helt enkelt…

Mitt andra bekymmer är betygen, det ska bli intressant och se, undrar ifall jag har klarat mig igenom allting..eller om jag inte har det. Har inte fått någon F varning men har samtidigt varit usel på att lämna in saker..

Thatgirl
0

#70 Har inte ni fått era betyg än?🤔

Don't just sit there and hope to become something, fight for it.

Loveofmylife
1

# 71  Nej jag har inte fått hem dom än 😕

farido13
0

jag har en kompis som var helt snäll men sen kommer det en kompis som jag tycker lite illa om han och varje gång han kommer brukar han skoja lite om mig men sen efter en stund så överdriver han det och då gör min andra kompis det fattar inte varför han gör så men då har jag bara lust att slå till båda två eftersom dom är emot mig.

Tregly
1

Jag vill träffa en viss person just nu, men vågar inte. Vet inte alls hur h*n tänker och känner efter det som hänt. 🤔 Vill förklara så h*n får en riktig förklaring till allt.. Tänk om h*n inte vill veta av mig? Det är mitt stora bekymmer 🤔

Never judge someone. You don't know their history.

Seriously, you don't!

LLLINN
0

Ångrar mig med #62. Bekymret är inte jag utan alla andra janoskianators som bidrar till att man känner sig otillräcklig och skapar en dålig stämning.

8/5-13 & 1/6-13

Fridaaaa
0

Hungrig och maten tar 100 år på sig att bli klar 😛

hanna-linnea
0

orkar inte ta tag i mitt liv.

0

#69 Åh.. Keegan ❤️

[rocklover]
6

att äppeljuicen är slut 😭

horseloverr
0

att jag kommer från en rik jävla snobbfamilj och jag får allt jag nämner. skulle vilja bo i en fattig familj, dom är säkert mycke kärleksfullare.

[Tilde]
9

#80 Hur rik man är har dock ingenting att göra med hur kärleksfull man är.

Frida B
9

#80 åh vad själviskt det låter.

_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Josefine96
2

Jag är här, på övervåningen - medan Colan är där, på nedervåningen…

LLLINN
0

Orkar inte klä på mig…

8/5-13 & 1/6-13

fairbanks
0

Att mamma eller pappa ska hitta det jag försöker gömma i mitt rum haha. Och att jag så gärna vill hitta kärleken. Gillar inte att sitta och höra mina kompisars dunderbra kärleksliv, trots att jag är jätteglad för deras skull…

Zorro_Tiger
0

Att jag väger 2 miljoner ton och är super fet.

"Det är inte människor som hatar mig, det är jag som hatar människor"

Gimbergsson
7

Att jag saknar Honom, med stort H.

1

Att det kommer bli en jäkla fight att lyckas få ihop nykomlingarna med min ena råtta som har lite dominans problem.

[Odde]
5

blir felaktigt straffad snart..en kille slog 2 av mina tjej kompisar och jag ja hur ska man uttrycka sig fint..ja det svartnade väl helt enkelt för mig så blir väl dömd för grov misshandel då jag skyddade mina vänner..

[Nisseplupp]
0

Har tusentals saker jag vill göra men hittar inte tiden till att göra allt ^^

Zorro_Tiger
5

#89 Du gjorde helt rätt! 👍

"Det är inte människor som hatar mig, det är jag som hatar människor"

Jessicahagstrom94
0

Att jag är hemma från grekland.. :s

HejPåDig
0

Uppar denna tråd… Mitt största bekymmer just nu är att jag missade skolfotograferingen idag :(

tusstuss
3

Att chokladen är slut…

Portal Is Love, Portal Is Life.

monstermash
0

Att räkningen ska bli på flera tusen… 😮

Jessicahagstrom94
1

Att min hals förstör mina dagar.

Frida B
0

Att mina fiskar är sjuka :(

_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Klara.b
0

Att jag inte kommer hinna till idrotten imorgon eftersom det bara är 15 min i mellan, och vi ska till en annan byggnad.

Mvh Klara, Musse, Hedda och Rabalder.

ThreeStars
0

Min morsa som tjatar på mig om att jag ska skaffa jobb.

[RedHood]
0

Mitt största bekymmer just nu är att jag försöker vara positiv till skolan för att få en bra start på sista året men alla sitter bara och surar så att snart min positiva anda är slut.

Anoki
0

Kollade i väskan och såg att min engelskapärm inte va där, men gud vad duktig man är när man har prov imorgon. Skjuter alltid upp de till sista kvällen, och nu blir det inte av över huvud taget. Yey..

ThreeStars
0

Har fått ännu mer problem.

Ska på ett event med en kompis och hennes mamma. Fick idag reda på att det är redan imorron, men jag kan inte betala de 400 kr det kommer kosta, då jag inte fått tillbaka de 700 min morsa mer eller mindre snodde i juni (just nu är både jag o morsan panka). Dessutom är biljetterna redan betalade.

Mår så (ursäkta) jävla dåligt så de e inte sant.

[Odde]
0

Dagliga panikångest attacker, grymt awsmwihooo 😃

monstermash
0

#102 Vad är problemet då? Du har redan betalat, så vad ska du ha pengarna till?

Disturbed-Angel
2

Det som bekymrar mig mest just nu är hur orättvist livet känns.

Jag har levt hela mitt liv med extremt svåra psykiska problem. Hela min uppväxt var jag mobbad, hamlade i ett självskadebeteende och använde även sex som ett självskadebeteende. För 3 år sedan diagnostiserades jag med Asperger, ADD, GAD med panikångest och Atypisk depression. Men det slutar inte här.  Förra sommaren dog min mamma. Mitt stöd i livet.

Nu då? nu får de väl ändå ta slut på svårigheter?

Nej, självklart inte. Jag har under de senaste månaderna haft så svåra myrkrypningar och domningar att jag inte kunnat gå. Fick göra en magnetkamera undersökning som visade på att jag har förändringar i min hjärnsubstans som måste utredas vidare. Så ja, nu bekymrar jag mig mycket över den lumbalpunktion jag måste göra för att få svar på vad jag har för fel i hjärnan. 

Önskar att jag hade mamma här hos mig nu. 

Mvh Sara

neasfotografier
0

Mitt största bekymmer just nu är att jag har haft sömnproblem sen i söndags-natt (aldrig haft det på det här sättet förut).

Och att jag vill få en kille intresserad av mig så att vi kan ses igen, så jag får lära känna honom. Men jag känner mig bara dum och för på och han kanske bara tycker att jag är jobbig.
Jag tror ni vet hur det känns och hur tankarna går.

Medarbetare på  Skor iFokus och TV iFokus
"I'm happy to be alive, I'm happy to be who I am."

Metallica1999
0

Mitt största bekymmer är min ångestsjukdom :(

Sugar Mist
0

Att jag har lärare som är as

-

[RedHood]
0

Borde plugga körskoleteori men har sådan huvudvärk.

Frosstis
0

Att jag ska ta moppeprov imån och måste plugga massa!!

[Justie]
0

mina problem med att hantera stress

Cederin
0

Att min bil har pajjat! :(

Medarbetare på Naglar och Hår

0

Att jag ska ha med mig något som betyder mycket för mig till retorik lektionen imorgon, och jag har ingen aning om vad jag ska ta med! :(

Jessicahagstrom94
0

Att jag sitter och äter fast jag inte borde äta så mycket som jag gör varenda dag. Kan inte sluta.

Kleptosaurus
0

Mitt största bekymmer just nu är att jag vill tända taklampan för det har blivit så mörkt men är rädd att något läskigt ska ta tag i fötterna på mig när jag går förbi sängen.

Och att min fot har somnat men jag orkar inte väcka den😕

Itchy
0

mitt största bekymmer just nu är att försöka ta itu med min extrema ångest över att vara rädd i mitt eget hem pga min granne -.-

(knappt våga gå ut, men fortfarande vara rädd när man är hemma)

You can't spell Bitchy without Itchy

[Justie]
0

Alla rester jag har i typ alla kurser… Positivt är ju att studentmössan beställdes igår!

Tova.O
0

Att jag inte kan andas, är helt täppt i näsan. c:

“Fear doesn't shut you down; it wakes you up” - Veronica Roth

HejPåDig
0

Att jag är hungrig D:

Frosstis
0

Att min syster fortfarande är i stallet när vi ska åka och köpa glass och titta på film D;

Kleptosaurus
0

Beslutsångest inför frukosten😴

1

Att jag måste städa :S

Kleptosaurus
1

#122 Kom och välj frukost åt mig så städar jag åt dig😊

1

#123 Haha snacka om I-landsproblem haha xD Nej men visst👍

Kleptosaurus
0

xD

Tova.O
0

Att min lillasyster nyss spillde nagellack på min favoritpyjamas. D:

“Fear doesn't shut you down; it wakes you up” - Veronica Roth

HejPåDig
0

Att jag är trött men orkar inte resa mig upp och borsta tänderna D:

amandabashiri
0

Bröt min nagel 😭😭😭😭😭

[RedHood]
1

Sambon kittlar mig under fötterna men jag orkar inte säga till på skarpen…

Jessicahagstrom94
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min katts ena öga är mitt största bekymmer just nu.

Frosstis
0

mitt största bekymmer är att jag måste göra en svenskainlämning som skulle in idag och den är asjobbig och svår :( sen måste jag dammsuga och städa kaninbur..

KaiPon
0

Har känslor för en kille jag är kompis med, men som jag aldrig kommer få på DET sättet. :(

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

Revolt
0

Att mitt hjärta inte kunde komma o mysa o laga mat tsm med mig idag utan vi får ses på lördag bara.. :(

~Än finns det tusentals tårar kvar~ ♥Kent♥

Josefinaaa
1

Vill rida nu, inte sen! :(

Nemo, Bamse, Tage, Trixi, Sprallis ❤️

Wezza
1

Har inte druckit cola på typ två dagar!! I WANT COKE, NOW! 😮

Medarbetare på Hundparkour.ifokus

[MikeW]
0

Att jag är singel.. X'( I want a bf x[

Gaiezza
1

Min mamma glömde köpa bacon. *Gråter*

Bacon, svaret är bacon. 

[Lillmatten]
0

Att jag har redovisning på svenskan, fysikprov, matteprov, kemiprov, en uppsats och två böcker som ska vara färdig lästa tills lovet, med andra ord, skolan är mitt största problem….

[Starfish12345]
0

Att ingen medicin funkar som jag tar, vad det än är för medicin, förutom Alvedon >:(

[RedHood]
0

Att ingen förutom min sambon, mor, syster och några andra från min släkt bryr sig om mig. Ingen alls.

Frida B
0

Att jag inte kan släppa taget, trots det är ett halvår sedan.

_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Josefinaaa
1

Det är så äckligt med korv utan nånting på, men senap och ketchup är så äckligt:(

Jessicahagstrom94
0

Att jag vill köpa det nya objektivet nu men vet inte om jag har råd tack vare att det är jul snart.

#142 Gillar du gurkmajonäs? Det är supergott på korv!

[Lupse]
0

Jag är rädd att jag inte kommer att få A i Historia och Svenska och att jag kommer få F i samhällskunskap :/

Josefinaaa
0

#143 aldrig provat så de får jag göra!

nadilda
0

Att jag har ont i huvudet 🤦‍♂️

Jessicahagstrom94
0

#145 Ja gör det! Jag kan inte äta korv utan det😂

Mitt största problem just nu är att jag inte orkar vara vaken egentligen.

[MikeW]
0

#142 lol fick mig att tänka på en gång när alla i klassen fick äta i sina klassrum för det hade hänt något i matsalen. Alla fick korv med bröd och glömde av att jag var vegetarian.. Jag fick bara äta bröd den dagen xD så mobbat asså xP

Frosstis
0

Att jag måste åka aslångt med moppen i regn för att byta däck

gaabriellaaa
1

att min pappa ligger på intensivvårdavdelningen i Uppsala och vi inte vet när(/om) han vaknar upp

Ztrawberries
2

Alla mina vänner festar och dricker utom jag för jag står emot grupptrycket men känner mig forever Alone istället.. Bläää

Med vänlig hälsning, Linda Meijer, Ztrawberries Kaningård ♥

KaiPon
2

#151 Shiet. Fan va starkt! Stå på dig! Behöver inte känna dig forever alone, var stolt istället! 😃

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

[Gladamarsvin]
0

Mitt största bekymmer just nu är att jag måste gå i mjukisar på måndag och att jag inte vill ha mösa på måndag. Just nu bekymmer nummer två är att jag sitter klämd mellan påsar bilen

arandeira
0

Att jag vill byta gymnasium till nästa termin men är rädd att det inte finns plats för mig

linn8
0

Att en get stångade mig och jag har jätte ont i armen XC

Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!

Tokyo
0

Att jag har en bostonkorsett pga min skolios (sned ryggrad) och att jag måste leva med den i flera månader till FASTJAGREDANHAFTDENINÄSTANETTÅR #fml#dödamig#detgöront#orkarf*ninte

0

Att jag är allergisk mot alla mina djur 💔

Ztrawberries
0

Tack! Hahah, jag o min kompis (som är en av de få av mina vänner som ej dricker) diskuterade detta o vi kom fram till att jag behöver ingen alkohol för att ha roligt eller vara rolig att umgås med! Men att inte dricka, det är en pakt som jag har med mig själv och planerar att hålla. 🙂

emma2
0

Att min ena katt måste sitta hos veterinären hela dagen på måndag

[RedHood]
0

Att jag är hungrig och sugen på en fet hamburgare med massa dressing men kan inte äta något förutom överkokt pasta och soppa.
Även att min sambo skrämmer mig hela tiden.

tusstuss
2

Att det är f*cking 7 plus när det är första advent.

Portal Is Love, Portal Is Life.

Sugar Mist
0

Att jag har 10 min utan något att göra

-

Gimbergsson
0

Att jag hatar distans. Saknad. Saknad. Saknad. Hela, hela, hela tiden.

Carrosh
0

För lite ledigt, för mycket jobb, kurser och andra måsten, magen klappade ihop i veckan pga det :(

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Zacinca
0

Just nu är det är att jag inte alls förstår mig på killen som jag gillar. För några dagar sen frågade han om mitt nummer, och var hur snäll och roligt som helst,, men har inte skrivit någonting sen dess…

bonowme
0

Gymnasieval, galen valp, sen mens, stressad mor, för smal och en massa mer.

Skulle kunna skriva att det går dåligt i skolan, men det vände i fredags, förvånansvärt höga betyg på tre prov, SCORE!

/ Ellen Bajsnåmi

Alvirpo
0

Att det blåser storm och ute och det känns som om kaninburarna kommer blåsa omkull😮 En av dem vinglar lite faktiskt! Blir det värre så får ja väl plocka in dem. 

Och inte har de gått ut med någon stormvarning nej nej. Men i torsdags var de stormvarning, kom typ en liten vindpust..

arandeira
0

#163 Vet precis hur det är! Saknar så himla, himla, himla mycket! 26 dagar kvar tills jag får se honom igen, inte träffat honom sedan höstlovet 😢 Bara att kämpa på i ytterligare två år (😕) han är verkligen värd fighten ❤️

Jessicahagstrom94
0

Kärlekslivet.

knugi
0

att jag hade räkningar på 18 000 denna månad och den har inte ens börjat och 39500 förra

börjar svida i plånboken

Elephantom
4

Min katt har börjat röka.

[Starfish12345]
0

Att jag måste vänta till sommarlovet innan jag kan skaffa ps4 >:(

Galopptjejen_98
0

Att det snart är gymnasieval och jag står mellan två val. Antagligen blir det Västerås Ridgymnasium, Naturbrukspogrammet eller Strömsholm Ridgymnasium, Ridlärarutbildning SRL I. 

Och vad är det för skillnad på Ridlärarutbildning SRL I, SRL II och SRL III?

Finns det någon jag kan pm:a och prata med? Vore verkligen tacksam ☀️🙂

Det du gör idag kommer du vara tacksam för i framtiden

KesoMonstret
0

Frissören klippte mitt hår lågt ifrån hur jag ville ha det och vägrade lyssna till mina val. Och nu är det ojämnt, kort, slitet, tunt och äckligt fullt med silikoner och bortslitet hår i bakhuvudet. Saknar helt enkelt stora glipor med hår i nacken och gav mig en lugg som är i stripor. RIP självförtroende

Fizzy
0

Att jag inte får ledigt dagen innan jul så jag kan träffa min pappa och farmor som jag sällan träffar alls mer. Jävla Arbetsförmedlingen.

Samt pengarna tar slut lika snabbt som jag får dom. utgifter hela tiden och får extremt lite pengar…

May the Gerbils be with you :3

Evelina!
0

Att jag borde fylla på hö till kaninerna, men just nu orkar jag inte. Bestämmer att jag gör det kl. 18.

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

[MinIda]
0

Att jag inte kan gå, Foten värker, Och att jag ska ha kryckor imorgon vilket inte kommer lyckas med vår skola som har trappor överallt! 😟

[Majbot]
0

Pojkvännen har fortfarande inte kommit hem, är hungrig, och tanken är att vi ska gymma innan vi ska käka. </3

BeccaTilda
0

Att syrran tappat hårddisken med alla våra 30.000 bilder sedan 2004 i golvet och ingenting går att rädda. Inte heller har vi det sparat någon annan stans.. Åt helvete med Australien resa, 10 andra resor, student, bal, + ALLT! Tar hur mycket kort som helst varje dag..

Ztrawberries
1

Jag går på västerås så skriv till mig! :)

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.