Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikett: övrigt
Läst 1083 ggr
BRP
0

Vad vill du jobba med?

Hejsan! Vad vill du jobba med i framtiden?

Yen-Chan
1

sista året på gymnasiet nu och funderar på att hålla på med 3D-Animering på högskolan :D
Så förhoppningsvis blir jag en proffsig animatör i framtiden. 
Drömmen är att göra animeringar så som i t.e.x HarryPotter eller Sagan om Ringen.. ^^ tycker det är coolt…hehehe :3

Får man fråga vad du själv tänkt i framtiden? :)

Sajtvärd SydKorea Ifokus

BRP
0

Vad roligt! Jag vet faktiskt inte vad jag vill göra. Så jag gjorde denna tråd för att se om något ni vill jobba med som jag är intresserad utav. :)

[Ympulse]
0

Djur!

Gärna inom djurvården (veterinär), som djurskyddsinspektör och/eller med etologi :)

[MikeW]
0

Ingen aning

[Lillmatten]
0

jag vill hjälpa andra, djur som människor. Min största dröm är att bli veterinär. Om det skiter sig så ska jag nog utbilda mig till sjukgymnast men jag har då planer på att använda en hund som hjälpmedel att få de sjuka att bli friska fortare :)

KaiPon
0

Drömyrket skulle vara som makeup artist för typ Alice Nine.

Meeen det kommer nog inte hända så jag klarar mig bra med nåt inom teater. :3

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

[Tilde]
0

Skulle älska att jobba med djur, typ ha ett djurpensionat eller ett hunddagis (fast det händer nog inte, haha). Men jag utbildar mig inom arkitektur, så det är väl i det området jag kommer att jobba. Kanske som inredningsarkitekt eller så. Älskar att pyssla och grejer, så något kreativt vill jag absolut jobba med! 🙂

[Lupse]
0

Konditor :)

[rumelle]
0

Pilla folk i käften. :)

Pinglan00
0

Ingen aning men har några val;

Halft orealistiska:

Sångare

Skådespelare

Realistiska:

Lärare

Tandläkare

Läkare

Kock

Bagare

Sekreterare i ett bra företag

(Vill studera på Oxford med)

simskakan.blogg.se

En blogg om TS4

[EllenAlicia]
0

youtube OwO

CupcakeGod
0

Pole Stripping, Burlesque.

Fridaaaa
0

Med djur men riktigt svårt att få jobb inom det så nu läser jag till förskollärare.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Frosstis
0

modejournalist !!

Gimbergsson
0

Jurist, eventuellt advokat :)

:holmgreen:
0

Jag vet faktiskt inte. Men jag vill utbilda mig till något stort. Jag ska inte arbeta med något som var och varannan svenne gör, för mig måste livet gå ut på mer än det. Jag vill skaffa mig ett utmanande jobb där jag kan utvecklas i min roll och framför allt trivas med det jag håller på med. Vet inte riktigt hur jag ska uttrycka mig haha, men ni kanske förstår ändå. xD 

Alltså vet jag inte vad jag vill jobba med, men det ska vara något stort och spännande, sen vad det blir: Only time can tell.

Inaarah
0

Jag velar fram och tillbaka hela tiden… Men jag tror jag vill plugga juridik eller statsvetenskap efter studenten. Dock är jag sugen på att läsa lite andra kurser utomlands först, så vi får se. :)

Fizzy
2

Historia lärare på gymnasium eller som soldat i Försvaret.

May the Gerbils be with you :3

Josefinaaa
0

Veterinär eller något inom hästsporten:)

Nemo, Bamse, Tage, Trixi, Sprallis ❤️

BlueBäst
0

Veterinär eller arkitekt!

Men håll dig tätt intill mig, för vi kan gå på vår egen väg.

Medarbetare på barnens ifokusRegnbåge

[RedHood]
0

Går tredje året på gymnasiet med inriktning fotografi men mitt prio ett är att jobba som djursjukvårdare på ett djursjukhus. Funkar inte det så vill jag jobba med något historiskt som till exempel på en fästning, ett slott osv.

enbuse
0

Bajs, kiss osv :) reningsverk kanske?

[Lillmatten]
0

Nu förstår jag varför det är så svårt att bli veterinär… hmm…

Zevzi
0

Jag vill jobba typ i afrika med vilda djur och sånt. . De hade varit underbart eller djurskötare här i sverige SAMTIDIGT som jag vill bli snickare eller målare hehe^^

[SophD]
0

Polis :)

[Gladamarsvin]
0

Jag som är tråkig svensk vill jobba i matbutik ;) Vore en dröm att få jobb på matbutik efter trökiga fyra år jag måste gå i gymnsiget