Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettalkohol-och-droger
Läst 2378 ggr
jojjon
0

Studentresa 2014

Nu vill jag höra! Ni som tar studenten 2014, ska ni på studentresa någonstans? Berätta ALLT! :D
(Själv är jag redigt sugen på Ayia Napa men pengarna sätter stopp :()

Visste inte vart denna skulle ligga men la den under alkohol/droger eftersom alkohol är väldigt vanlig på studentresa.. ;)

hajoh
0

Vi ska till Alanya, sjukt priavärda resor då man ändå super där borta! Tycker däremot att man ska välja ett fint hotell även om det kostar lite mer för priset ändå är så billigt!

jojjon
0

Åh vad kul! :D

[RedHood]
0

Min klass samlar ihop pengar för att resa någonstans som till exempel Tyskland, England osv. Jag tycker inte om värme, fulla människor eller mycket människor så jag kommer inte åka på andra resor. Jag tycker sådana andra resor är onödig men många håller inte med 🙂 Ska jag resa någonstans så ska det finnas mer anledning än att supa.

Yen-Chan
0

Min klass/skola håller sig till studentbal, studentfest, 100-dagars fest… xD blir ganska dyrt bara det, haha

Sajtvärd SydKorea Ifokus

dyoxide
0

Vi har ingen klassresa eller så men dom som vill ska till prag 🙂 jag och några i min klass funderar på att åka till Nordirland istället dock 😃

jojjon
0

Gud vad kul, alla verkar ha reseplaner utom jag då ;)

hajoh
1

Vad kan bli bättre än Alanya sju dagar innan balen så man hinner lägga en fin solbränna dit samt att man hinner återhämta sig till studentveckan 4 dagar efter?! Kan tillägga att jag kommer från norrbotten och då blir värmen genast viktig när det gäller att välja resa, hehe!

jojjon
0

Hehe, härligt! :D